coinex
راهنمای خرید تکراتو

آنر مجیک فلیپ احتمالا پس از سری آنر 200 معرفی خواهد شد

یک افشاگر چینی با انتشار پستی در فضای مجازی، از زمان معرفی گوشی تاشو جدید آنر یعنی آنر مجیک فلیپ (Honor Magic Flip) پرده برداشت.

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که آنر در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی عمودی با نام احتمالی Honor Magic Flip برای عرضه به بازار چین است. هیچ اطلاعات رسمی درباره بازه زمانی عرضه این دستگاه وجود ندارد، با این حال، یک افشاگر چینی مدعی شده که این گوشی درست بعد از سری آنر 200 در بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی آنر مجیک فلیپ

بر اساس گفته‌های این افشاگر چینی، در ابتدا شاهد رونمایی از سری آنر 200 و پس از آن، اولین گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش تاشو عمودی آنر در بازار چین خواهیم بود. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های میان‌رده جدید چینی من جمله سری آنر 200، سری اوپو رنو 12، سری هواوی نوا 13 و سری ویوو اس 19 در ماه ژوئن در چین عرضه خواهند شد.

آنر مجیک فلیپ

متأسفانه، این افشاگر درباره مشخصات سری Honor 200 و آنر Magic Flip اطلاعاتی فاش نکرده است. در واقع، تا به امروز گزارش‌های کمی درباره این گوشی تاشو منتشر شده و در این میان یک رندر فرضی نیز بر اساس شایعات پیرامون دستگاه، ساخته شده است.

ما می‌دانیم که Honor Magic Flip دارای یک صفحه نمایش خارجی بزرگ مانند Motorola Razr 40 Ultra خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی از یک سیستم دوربین دوگانه، پنل پشتی چرمی و یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی برخودار باشد.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که Magic Flip تا پایان سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. این هم مهر تاییدی بر عرضه Honor 200 و Magic Flip در ماه ژوئن است. بنابراین اگر آنر 200 را در اول صف در نظر بگیریم، احتمالا مجیک فلیپ در اواخر ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد دو گوشی تاشو دیگر را در نیمه دوم سال جاری روانه بازار کند. نام احتمالی این دو گوشی آنر Magic V3 و آنر V Purse 2 خواهد بود که جانشین گوشی‌های تاشو Magic V2 و V Purse سال گذشته محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها احتمالا به ترتیب دارای طراحی تاشو به سمت داخل و خارج خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو آنر مجیک فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر