coinex
otetmarket
propification.com

طراحی گلکسی M35 به همراه رنگ‌بندی و ظرفیت باتری آن فاش شد

ایوان بلاس ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و در آن از طراحی گلکسی M35 به همراه رنگ‌بندی و ظرفیت باتری پرده برداشته است.

سامسونگ در حال توسعه یک گوشی از سری M با نام گلکسی M35 است. در واقع می‌توان این گوشی را یک نسخه مقرون‌به‌صرفه از گلکسی A35 دانست که ماه پیش در بازار عرضه شد. تا به امروز، اطلاعات زیادی درباره این گوشی از سوی افشاگران منتشر شده و حالا طراحی، رنگ‌بندی و ظرفیت باتری آن هم فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی گلکسی M35

اخیرا افشاگری به نام ایوان بلاس ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده و در آن طراحی Galaxy M35 را از همه زوایا به نمایش گذاشته است. بر اساس آنچه که در ویدیو دیده می‌شود، عضو جدید سری M سامسونگ دارای حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر، یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی در بالای نمایشگر، سه دوربین به همراه فلاش LED در پنل پشت، طراحی جعبه‌ای با لبه‌های گرد، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست و درگاه سیم‌کارت در لبه سمت چپ خواهد بود.

طراحی گلکسی M35

با این اوصاف، شکل ظاهری گلکسی M35 نسبت به گلکسی A35 بسیار متفاوت خواهد بود. تفاوت بزرگی که بین این دو دستگاه وجود دارد، طراحی پنل پشتی آنهاست. در حالی که پنل پشتی سری A از شیشه ساخته شده و بافت براقی دارد، پنل پشتی سری M از پلاستیک ساخته شده و با روکش نیمه براق با خطوط افقی پوشانده شده است.

طراحی گلکسی M35

طبق گفته‌های این افشاگر، رنگبندی گلکسی M35 شامل سه گزینه خاکستری، آبی و نعنایی می‌شود. به طور کلی، طراحی این گوشی در مقایسه با Galaxy A35 ساده‌تر و اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد، البته این مسئله با توجه به قیمت کمتر سری M نسبت به سری A، تعجب‌آور نیست.

این افشاگر در ادامه، وجود یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی را هم تایید کرده است. این یعنی باتری این گوشی حدود 1000 میلی آمپر ساعت بزرگ‌تر از باتری گلکسی A35 خواهد بود. این موضوع در میان دیگر گوشی‌های سری A و سری M نیز دیده می‌شود.

طراحی گلکسی M35

همچنین گفته می‌شود که Galaxy M35 با تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ، 6 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 وارد بازار خواهد شد. سایر مشخصات گلکسی M35 مشابه برادر دوقلوی آن خواهد بود؛ یعنی یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گلکسی M35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر