coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت امنیتی می 2024 برای سری گلکسی S21 منتشر شد

آپدیت امنیتی می 2024 برای سری گلکسی S21 منتشر شد. در حال حاضر این آپدیت، فقط در کشورهای اروپایی منتشر شده اما در چند روز آینده در دسترس سایر کاربران نیز قرار خواهد گرفت.

دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا در کشورهای اروپایی، هم اکنون می‌توانند به‌روزرسانی امنیتی ماه مه 2024 را دانلود کنند. این اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سری Galaxy S21، پس از به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 است که در اوایل ماه جاری منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای سری گلکسی S21

شماره ورژن به‌روزرسانی امنیتی می 2024، برای کاربران اروپایی سری گلکسی S21، به حروف GXDH ختم می‌شود. کاربران اروپایی می‌توانند این آپدیت را با رفتن به منوی تنظیمات و سپس کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، دانلود کنند. سایر کاربرانی که گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا دارند می‌توانند فایل‌های مربوط به آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و گوشی خود را، با استفاده از رایانه شخصی ویندوزی، به نسخه جدید نرم‌افزاری ارتقا دهند.

آپدیت امنیتی می 2024 برای سری گلکسی S21

البته توجه داشته باشید که این آپدیت فقط پیشرفت‌های امنیتی را شامل می‌شود. بنابراین اگر پس از نصب One UI 6.1 با مشکلاتی مانند تخلیه سریع باتری مواجه شده‌اید، این به‌روزرسانی هیچ کمکی به شما نمی کند؛ چرا که، وصله امنیتی می 2024 تنها یک‌سری مشکلات امنیتی و آسیب‌پذیری‌های جزئی را برطرف می‌کند.

اگر دانلود و نصب این آپدیت به صورت دستی از حوصله شما خارج است می‌توانید تا چند روز آینده صبر کنید تا به صورت خودکار در گوشی شما هم ظاهر شود. با این حال، از آنجایی که سامسونگ بسیاری از منابع خود را بر روی ارائه آپدیت One UI 6.1 به دستگاه‌های واجد شرایط متمرکز کرده، ممکن است که زمان انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی در برخی از کشورها به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای سری گلکسی S21 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر