coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی GT 6T درخشان‌ترین صفحه نمایش و گوریلا گلس Victus 2 را با خود به همراه دارد

همانطور که انتظار می‌رفت یک هفته قبل از رونمایی ریلمی اطلاعات بیشتری از گوشی بعدی خود یعنی ریلمی GT 6T در اختیار کاربران قرار داده است. این گوشی هوشمند قرار است هفته آینده وارد بازار هند شود.اطلاعات جدید ریلمی بیشتر به مشخصات صفحه نمایش دستگاه جدید متمرکز است. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند ریلمی GT 6T  پرنورترین صفحه نمایش را با خود به همراه دارد. پیش‌تر باتری و سرعت شارژ این دستگاه مورد انتقاد قرار گرفت. اکنون تیزرهای جدید ما را با مشخصات بیشتری از این محصول آشنا می‌کند که میکروسایت آمازون نیز آنها را تایید کرده است.


بیشتر بخوانید:


ریلمی GT 6T بیشترین حد روشنایی صفحه نمایش را در بین گوشی‌های هوشمند دارد

ریلمی GT 6T  حداکثر روشنایی 6000 نیت را ارائه می‌دهد در واقع بیشترین مقداری است که تاکنون یک گوشی هوشمند ارائه داده. همچنین مشخص شده که ریلمی جدید از محتوای HDR پشتیبانی کرده و دارای صفحه نمایش 8T LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز است.

با توجه به مشخصات این گوشی، شاید نتوان آن را یکی از بهترین گوشی های 2024 دانست، اما قطعا یکی از بهترین گوشی های ریلمی 2024 لقب خواهد گرفت. چرا که برای محافظت از صفحه نمایش پرنور خود گوریلا گلس Victus 2 را انتخاب کرده تا خیال کاربران را از دوام محصول هم راحت کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسنپدراگون 7 نسل 3 SoC و یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که از شارژ سیمی 120 پشتیبانی می‌کند. در واقع باتری گوشی برای تکمیل کردن نصف ظرفیت خود تنها به ده دقیقه شارژ نیاز دارد. این محصول به سیستم خنک کننده 9 لایه دوگانه VCنیز مجهز است.

انتظار می‌رود ریلمی GT 6T دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K باشد. این مدل همچنین بر روی پوسته سفارشی Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد. دوربین گوشی جدید ریلمی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 با پشتیبانی از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) و لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. ریلمی دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر