coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وام 300 میلیونی بانک ملت در قالب طرح نیک وام [+ شرایط و مدت بازپرداخت]

آیا تاکنون برای دریافت وام 300 میلیونی بانک ملت اقدام کرده‌اید؟ این وام در قالب طرح «نیک وام» است و شرایط انتقال به غیر برای آن درنظر گرفته شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بانک ملت، طرح تسهیلات نیک وام را ویژه سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک تا سقف 300 میلیون تومان را راه‌اندازی کرده است. براین اساس، تمامی افرادی که دارای حساب قرض الحسنه پس اندازد بانک ملت بوده و بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، می‌توانند درخواست دریافت وام خود را ثبت کنند. این وام هم برای مشتریان حقیق و هم حقوقی درنظر گرفته شده و متشریان می‌توانند امتیاز خود را انتقال دهند.

ازجمله شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک ملت می‌توان به رتبه اعتبازسنجی از A تا نهایتاً C اشاره کرد که اصلی‌ترین شرط پرداخت تسهیلات در هر بانک کشور است. همچنین دوره بازپرداخت وام بانک ملت 12، 24 و 36 ماه است. لازم به ذکر است که نرخ سود این وام 4 درصد است و جزء وام‌های محبوب در کشور قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که تمامی دارندگان حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملت می‌توانند در قرعه‌کشی 1001 جایزه 250 میلیون تومانی شرکت کنند و اگر خوش‍ شانس باشند، غیراز وام 300 میلونی، این جایزه ارزمند را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت وام 300 میلیونی بانک سپه ؛ [+ مبلغ اقساط و مزایا]

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک ملت

بانک ملت در اطلاعیه‌ای جدید شرایط دریافت وام قرض الحسنه پس‌اندازد تا سقف 3 میلیارد ریال را ویژه مشتریان حقیق و حقوقی را اعلام کرد. این وام در قالب طرح نیک وام معرفی شده و مشتریان باید امتیازات لازم را دریافت کنند.

مشتریان برای دریافت این وام باید اعتبارسنحی مناسبی داشته باشند. این وام فقط به مشتریان با اعتبارسنجی A، B و C پرداخت می‌شود.

این وام قابل انتقال به غیراست و برای مشتریان حقیقی، شامل حال بستگان درجه 1 فرد مانند پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزندان می‌شود و برای مشتریان حقوقی نیز قابل انتقال به پرسنل بیمه شده است که حقوق آنها از سمت بانک ملت واریز می‌شود.

 دوره معدل‌گیری وام طرح نیک وام 4 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه است و دوره بازپرداخت اقساط از 12 ماه شروع شده و 24 و 36 ماهه نیز حداکثر دوره بازپرداخت است. به عنوان مثال مشتری با ماندگاری 100 میلیون تومان به مدت 4 ماه در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز نیک، می‌تواند 210 میلیون تومان شامل 100 میلیون تومان اصل سپرده به علاوه 110 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک ملت

در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض‌الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه 1403 می‌توانند در قرعه‌کشی 1001 جایزه 250 میلیون تومانی شرکت کنند.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه اقدام کنند و یا با استفاده از همراه بانک، مگابانک و سایر کانال‌های غیرحضوری خدمات بانک ملت، موجودی خود را افزایش دهند.

در جدول زیر خلاصه‌ای از شرایط اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه طرح «نیک وام» آمده است:

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک ملت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص وام قرض الحسته بانک ملت چیست؟ آیا از شرایط این وام راضی هستید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر