coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 17 اسلیم گرانتر از آیفون 17 پرو مکس است

پیش‌تر مشخص که اپل قصد دارد اصلاحاتی را در مجموعه جدید خود اعمال کند به طور مثال مدل پلاس را بازنشسته کرده و یک مدل اسلیم را به جای آن قرار می‌دهد. در واقع این کمپانی آیفون 17 اسلیم را به مجموعه جدید خود اضافه کرده اما این تمام ماجرا نیست.شاید در ابتدا فکر کنید این فقط یک جایگزینی ساده است و شما به جای 17 پلاس با یک آیفون 17 اسلیم که کمی نازک تر است مواجه خواهید شد اما اینطور نیست. باور بکنید یا نه، آیفون 17 اسلیم به عنوان پریمیوم‌ترین عضو این سری و حتی گران‌تر از 17 پرو مکس خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


آیفون 17 اسلیم ؛ گرانتر، نازک‌تر، پر امکانات‌تر از مدل 17 پرو مکس

به نظر می‌رسد ابعاد گوشی برای اپل خیلی مهم است. مدتی پیش بود که خبر انتشار باریک‌ترین آی‌پد 13 اینچی که تاکنون ساخته شده توسط این کمپانی به گوش رسید. احتمالا تغییرات اخیر باب میل اپل بوده که تصمیم گرفته آن را در آیفون‌های خود هم اعمال کند؛ بنابراین خود را آماده کنید که با نازک‌ترین آیفون موجود مواجه شوید.

چندین منبع ظاهراً آیفون 17 اسلیم را به عنوان یک جهش در سطح آیفون X از نظر زبان طراحی برای اپل توصیف کرده‌اند.  آنطور که در گزارش‌های متعدد آمده این دستگاه احتمالا از هر آیفونی که تاکنون دیده‌اید نازک‌تر خواهد بود و ممکن است از یک شاسی آلومینیومی استفاده کند. برای دوربین آیفون 17 اسلیم اپل هنوز تصمیم قطعی نگرفته و در حال بررسی چندین گزینه است؛ اما احتمالا با یک دوربین سلفی کوچک و جزیره دوربینی که به وسط صفحه پشتی گوشی منتقل شده مواجه خواهیم بود.

در گزارش‌های منتشر شده هنوز از اندازه صفحه نمایش صحبتی نشده اما اگر شایعه‌های قبلی درست باشند احتمالا این دستگاه از آیفون 15 پلاس هم کوچکتر خواهد بود. سوالی که در این بین مطرح می‌شود این است چرا مدل پلاس حذف می‌شود؟ که در جواب باید گفت که این مدل به دلیل فروش کمی که داشته، بهترین گزینه برای حذف به شمار می‌رود و اپل قصد دارد با جایگزین کردن آن به نسخه اسلیم، مشتریان بیشتری را جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیفون 17 اسلیم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر