coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش فوق العاده ریسپکت 2 اعلام شد [+ مهلت تکمیل وجه]

قرعه‌ کشی طرح فروش فوق العاده ریسپکت 2 اعلام و متقاضیان می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را با پرداخت مبلغ وجه خودرو تکمیل نمایند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

متقاضیانی که پیش‌تر در قالب طرح تعویض خودروهای فرسوده با ریسپکت 2 بهمن موتور شرکت کرده و گواهی اسقاط از سمت ستاد اسقاط و نوسازی ناوگان دریافت کرده‌اند، از روز سه‌شنبه، 1 خرداد 1403 می‌توانند برای دریافت خودرو واریز وجه کنند. بدین منظور امروز قرعه‌کشی انجام شد و واجدین شرایط دریافت ریسپکت 2 به زودی معرفی می‌شوند. این افراد تا پایان روز شنبه، 5 خردادماه مهلت دارند تا وجه مورد نظر را واریز کنند.

طرح فروش فوق العاده ریسپکت 2 را می‌توان جدیدترین طرح فروش محصولات بهمن موتور نامید و با توجه به افزایش قمیت خودروهای مونتاژی، احتمالاً این شرکت نیز به زودی طرح‌های بیشتری را فعال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش اقساطی MVM X33 کراس اتوماتیک [+ قیمت]

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ریسپکت 2 انجام شد

امروز یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 مراسم قرعه‌کشی متقاضیان خودرو ریسپکت 2 بهمن موتور که در قابل طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، سدان جذاب بهمن موتور را انتخاب کرده، برگزار شد. در پایان قرعه‌کشی مقرر شد که اطلاعات منتخبین و احراز مدارک آنها توسط ستاد اسقاط و نوسازی ناوگان بررسی شود تا سپس اسامی نهایی و پس از انجام این روند، اسامی منتخبین اطلاع‌رسانی خواهد شد. با توحه به اینکه زمان ثبت‌نام از روز 1 خردادماه است، احتمالاً امروز و فردا اسامی منتخبین اعلام می‌شود.

زمان فعال شدن ثبت‌نام در این طرح از روز 1 خردادماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه، 5 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. موعد تحویل ریسپکت 2 به مشتریان 90 روزه اعلام شده و بهمن موتور در پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام باید موجودی خودرو را به حدنصاب برساند.

قرعه کشی فروش فوق العاده ریسپکت 2 انجام شد

ضمناً قیمت کارخانه ریسپکت 2 بهمن موتور در حال حاضر 1 میلیاردو 156 میلیون تومان است در حالی که قیمت بازار آزاد ریسپکت 2 در مدل 1403 حول و حوش 1 میلیاردو 390 میلیون تومان می‌چرخد.

ضمناً طبق قانون، خودروسازان می‌بایست بخشی از تولیدات خودرو به صورت مازاد به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص دهند و از وظایف قانونی و تعیین شده و همین اجباری شرکت‌های خودروساز است و همه باید از این قانون پیروی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش ریسپکت 2 بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر