coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت اوپو Find X7 Ultra حالت عکس 25 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد

اوپو اخیرا دست به اقدام جالبی زده است. این تولیدکننده با ارائه به‌روزرسانی‌های ویژه، قابلیت‌های جدیدی به سری پرچمداران خود از جمله اوپو Find X7 Ultra اضافه می‌کند.همانطور که انتظار می‌رود آخرین به‌روزرسانی اوپو برای دستگاه‌های منتخب PHY110_14.0.1.628 (CN01) تغییرات معمولی را به همراه آورده. بر اساس گزارش‌های منتشر شده وصله امنیتی می 2024 باعث بهبود پاسخگویی سیستم و اجرای روان‌تر دستگاه‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید:


اوپو Find X7 Ultra

به‌روزرسانی جدید یک قابلیت جدید عکسبرداری 25 مگاپیکسلی را در قسمت پیش فرض دوربین گوشی فعال می‌کند که هیجان‌انگیز است. دوربین اوپو Find X7 Ultra به طور پیش فرض با استفاده از دوربین اصلی Quad-Bayer 50 مگاپیکسلی خود عکس‌هایی با وضوح 12.5 مگاپیکسل می‌گیرد. 25 مگاپیکسل یک “سطح وسط” خوب و مناسب بین آن وضوح و وضوح کامل 50 مگاپیکسلی سنسور را ارائه می‌دهد.

این به‌روزرسانی هم اکنون در دسترس است اما توجه داشته باشید که بسیار سنگین است. بر اساس گزارش‌ها 946.26 مگابایت وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت اوپو Find X7 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر