coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی نسخه iOS 17.5.1 باگی که باعث برگشتن عکس‌های حذف شده بود را اصلاح می‌کند

به تازگی برخی کاربران پس از به‌روزرسانی به iOS 17.5 شاهد بازگشت عکس‌های حذف‌شده خود بودند. اپل این مشکل را با بروزرسانی نسخه iOS 17.5.1 و iPadOS 17.5.1 برطرف کرده است. این به‌روزرسانی که یک هفته پس از عرضه iOS 17.5 منتشر شده، باگی را که منجر به بازگشت تصاویر حذف‌شده می‌شد، اصلاح می‌کند.کاربران می‌توانند با مراجعه به مسیر Software Update > General > Settings، نسخه جدید iOS 17.5.1 و iPadOS 17.5.1 را بر روی آیفون و آیپد خود دانلود کنند.


بیشتر بخوانید:


بروزرسانی نسخه iOS 17.5.1

در روزهای اخیر، بسیاری از کاربران از بازگشت غیرمنتظره عکس‌های حذف‌شده خود خبر داده بودند. حالا به نظر می‌رسد که این مشکل با به‌روزرسانی جدید حل شده است. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده است: “این به‌روزرسانی مسئله‌ای مهم را که باعث بازگشت عکس‌های حذف‌شده به دلیل خرابی پایگاه داده می‌شد، برطرف می‌کند.”

برخی کاربران نسبت به این مشکل بسیار نگران بودند و حتی عکس‌هایی که چند سال پیش حذف  کرده بوند، دوباره در اپلیکیشن Photos ظاهر شدند. بعضی‌ها معتقد بودند که اپل به‌طور مخفیانه داده‌های حذف‌شده را نگه می‌دارد. اکنون به نظر می‌رسد که اپل با شنیدن نگرانی‌های کاربران، این مشکل را حل کرده و با انتشار این به‌روزرسانی، به امنیت داده‌های کاربران اهمیت داده است.

علاوه بر این، برخی کاربران گزارش داده‌اند که فایل‌های صوتی نیز پس از به‌روزرسانی به iOS 17.5 بازگشته‌اند. احتمالاً نسخه iOS 17.5.1 این مشکل را نیز برطرف می‌کند.

نسخه iOS 17.5 چند روز پیش منتشر شد و ویژگی‌های جدیدی از جمله یک بازی پازل جدید و دسترسی آفلاین به Apple News را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر