coinex
otetmarket
propification.com

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A33 سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A33 منتشر شد. این آپدیت فعلا در اروپا منتشر شده، اما به زودی در سایر مناطق و کشورها نیز در دسترس خواهد بود.

دارندگان گوشی گلکسی A33 سامسونگ در اروپا، اکنون می‌توانند سیستم خود را به آخرین نسخه رابط کاربری One UI ارتقا دهند. سامسونگ کمتر از یک هفته پیش به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای گلکسی A33 در بازارهای منتخب منتشر کرده و اکنون این به‌روزرسانی به قاره اروپا نیز وارد شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A33 سامسونگ

با ورود به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 به کشورهای اروپایی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این آپدیت به زودی جهانی شود و در بسیاری از کشورهای دیگر، مانند کشور ما، تا پایان ماه جاری در دسترس کاربران قرار گیرد. سامسونگ در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک One UI 6.1 را برای سایر گوشی‌های سری A گلکسی نیز منتشر کند. اگرچه با توجه به سرعت آرامی که این شرکت برای انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 در پیش گرفته، این پروسه مدت زیادی به طول خواهد انجامید.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A33

در هر صورت، هم اکنون، دارندگان Galaxy A33 ساکن در اروپا، می‌توانند به‌روزرسانی One UI 6.1 را با شماره ورژن A336BXXU8EXDC دریافت کنند. این به‌روزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌ها، بهبودها و تغییرات، وصله امنیتی آوریل 2024 را هم به همراه دارد. البته توجه داشته باشید که ویژگی‌ها و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در گوشی‌های میان رده در دسترس نیستند.

برای دسترسی به این آپدیت کافی است که به منوی تنظیمات گوشی خود رفته و با شناسایی و ضربه زدن روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، آپدیت One UI 6.1 را دانلود و نصب ‌کنید. اگر هنوز این آپدیت در گوشی شما ظاهر نشده، می‌توانید با استفاده از رایانه شخصی ویندوزی و یک کابل USB-C، فایل One UI 6.1 را از کتابخانه وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را در دستگاه خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A33 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چرا هنوز برای A14 4g اپدیتoneui 6.1 منتشر نشده برای نسخه 5g منتشر شده فقط

    پاسخ

    آقا برای همه گوشی ها اومد برای a14 هم اومد چرا برای گوشی a13 5g نمیاد

    پاسخ

    آقا واس a24کی میاد پس ؟

    پاسخ

    برای a13 5g کی یماد

    پاسخ