coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 منتشر شد

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط برای کاربران ساکن در ایالات متحده در دسترس است.

سامسونگ پس از عرضه به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1، اولین آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط در ایالات متحده منتشر شده، اما به زودی در سایر کشورها و مناطق نیز گسترش خواهد یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ماه مه سال 2024 را برای نسخه‌های قفل‌ شده گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در ایالات متحده منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در Galaxy Z Flip 4 با شماره ورژن F721U1UES5FXE5 ظاهر شده و در تمام شبکه‌های اپراتور ملی این کشور، از جملهAT&T،Cellular South ،Comcast  Cricket ،C-Spire ،Dish ،Tracfone ،US Cellular ،Verizon و Xfinity Mobile در دسترس است. از سوی دیگر، شماره ورژن به‌روزرسانی در Galaxy Z Fold 4 برابر F936U1UES5FXE5 است و فقط در شبکه‌های Comcast و Xfinity Mobile موجود است.

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی زد فولد 4

اگر گوشی شما یکی از این دو گزینه است و از همه مهم‌تر ساکن ایالات متحده هستید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات و سپس کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. اگر این مسیر را طی کردید اما با آپدیت جدیدی مواجه نشدید، کافی است که با استفاده از یک رایانه‌ ویندوزی و ابزار Odin، فایل آپدیت را از وب‌سایت سامسونگ به صورت دستی دانلود کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید.

شایان ذکر است که این به‌روزرسانی هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد و فقط شامل وصله امنیتی می 2024 است که بیش از ۱۰۰ مشکل امنیتی و نقاط آسیب‌پذیر را برطرف می‌کند. برای دریافت قابلیت‌های جدید باید منتظر آپدیت رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 باشید. این آپدیت در نیمه دوم سال جاری، پس از معرفی تاشوهای جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر