coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین روش واردات موبایل و لپ تاپ از امارات در سال 2024

آیا می‌دانید واردات موبایل و لپ تاپ از امارات یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌ها برای تاجران ایرانی است؟ درواقع مجاورت ایران با امارات و تبدیل شدن دبی به بهترین واسطه میان ایران و قطب‌های اقتصادی سبب شده است، واردات از امارات به دلیل مزایای وسوسه‌کننده‌ای که دارد مورد استقبال ایرانیان قرار گیرد.

درواقع امارات متحده عربی با داشتن اقتصاد پویا، وجود ۲۷ منطقه آزاد تجاری در دبی و فراهم بودن بستر‌های تجاری می‌تواند به منظور سرمایه‌گذاری و تجارت جهانی یک انتخاب مطمئن باشد؛ البته ورود به این عرصه از طریق واردات کالا به دانش و شناخت کافی درمورد شرایط و الزامات نیاز دارد که باید حتماً به آن‌ها توجه داشته باشید.

مهم‌ترین شرایط واردات کالا از امارات

واردات از امارات به ایران در حوزه تجارت بین‌المللی، از فرایندی نسبتاً پیچیده برخوردار است که مجموعه‌ای از شرایط و قوانین را شامل می‌شود. احتمالاً می‌دانید که یکی از راه‌های مهاجرت به دبی و اخذ اقامت امارات ثبت شرکت است؛ اما جالب است بدانید برای واردات موبایل و لپ تاپ از امارات نیز شما باید در این کشور یک شرکت ثبت کنید.

درواقع یکی از مهم‌ترین شرایط برای واردات از دبی، حضور در بازار دبی است. برای شروع فعالیت تجاری در این شهر، شما باید یک شرکت در دبی راه‌اندازی کرده و مجوز‌های لازم را دریافت کنید. همچنین شما برای واردات به ایران به گواهینامه (COC) از مؤسسه استاندارد نیاز دارید.

در این مجوز مشخص شده است که کالای شما مطابق با استاندارد‌های داخلی و بین‌المللی است یا خیر؟ علاوه بر این شما برای واردات از دبی به ایران به گواهینامه صادرات از سازمان تجارت دبی نیز نیاز دارید. در این گواهینامه به اطلاعاتی همچون نوع کالا، تعداد واحد‌های صادراتی و مقصد صادرات اشاره شده است.

اگر قصد واردات اجناس از امارات به ایران را دارید، مشاوران ما در مجموعه افدل گروپ می‌توانند در زمینه اخذ کلیه مجوز‌های لازم همراه شما بوده و این امور را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

۶ مورد از مزایای واردات موبایل و لپ تاپ از امارات

به نظر شما دلیل استقبال ایرانی‌ها از واردات کالا از امارات چیست؟ واردات موبایل و لپ تاپ از امارات برای تجار ایرانی مزایای ویژه‌ای به همراه دارد که در ادامه مطلب به طور کامل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مورد اول؛ عدم دریافت هزینه گمرکی

جالب است بدانید امارات از شرکت‌های وارد کننده هیچ گونه هزینه گمرکی نمی‌گیرد و تمامی‌ کالا‌هایی که به این کشور وارد می‌شوند، با قیمت اصلی خود به مشتری فروخته می‌شوند. اغلب تاجران ایرانی به منظور کاهش هزینه‌های گمرکی و ارسال محصول، برای خرید و واردات کالا از امارات اقدام می‌کنند.

مورد دوم؛ برقراری ارتباط آسان

از آنجایی که بیش از ۸۰ درصد از جمعیت دبی را افراد غیر بومی‌ و مهاجران تشکیل می‌دهند؛ شما به منظور واردات موبایل و لپ تاپ از امارات نیازی به تسلط بر زبان عربی نداشته و می‌توانید به زبان انگلیسی با فروشنده‌ها صحبت کنید. حتی بسیاری از تجار این کشور تا حدودی به زبان فارسی نیز مسلط هستند.

مورد سوم؛ نزدیکی به ایران

از آنجایی که امارات از لحاظ جغرافیایی به ایران نزدیک است، تاجران به جهت کاهش هزینه حمل‌ونقل، به واردات از این کشور می‌پردازند. شما برای حمل‌ونقل کالا از امارات به ایران می‌توانید از طریق بنادر ایران و دبی اقدام کنید که هزینه بسیار به‌صرفه‌ای دارد.

مهم‌ترین این مناطق برای واردات کالا از امارات شامل بند جبل علی، بندر رشید، حمریه و… هستند. بندر جبل علی دبی نزدیک‌ترین گزینه به بندر‌های جنوبی ایران بوده و کوتاه‌ترین مسیر برای انتقال کالا از دبی به ایران را فراهم می‌کند.

مورد چهارم؛ واردات از دیگر کشور‌ها به واسطه دبی

دبی به دلیل ارتباطات بین‌المللی گسترده با اقصی نقاط جهان، می‌تواند نقش واسطه‌ای برای شما داشته باشد. بازرگانان می‌توانند محصولاتی را که اجازه ورود مستقیم به ایران را ندارند، از کشور‌های تولیدکننده سفارش داده و مقصد دریافت کالا را دبی معرفی کنند. سپس بعد از ورود محموله به دبی برای ارسال آن به ایران اقدام کنند.

مورد پنجم؛ امکان مرجوع کردن کالا

از مزایای اصلی واردات موبایل و لپ تاپ از امارات باید به این موضوع اشاره کنیم که چنانچه محصول دچار ایراد بوده یا از کیفیت آن ناراضی باشید، می‌توانید کالا را به راحتی مرجوع کنید.

مورد ششم؛ خرید کالا‌های باکیفیت و متنوع خارجی

با توجه به اینکه امکان خرید و واردات بسیاری کالا‌ها به علت تحریم‌ها به ایران وجود ندارد، واردات از امارات این روند را تسهیل کرده و به شما این فرصت را می‌دهد که به خرید و واردات انواع کالا‌های باکیفیت اروپایی به ایران بپردازید.

درواقع دبی از یک محیط تجاری پویا و بین‌المللی برخوردار بوده و در زمینه لپ تاپ و گوشی موبایل، محصولات معتبری از شرکت‌های برجسته در آن به فروش می‌رسند؛ از این رو شما می‌توانید از برند‌های مشهور اجناس اصل خریداری کنید.

بهترین روش واردات موبایل و لپ تاپ از امارات در سال ۲۰۲۴

واردات کالا از امارات شامل چه مراحلی است؟

آیا می‌دانید به منظور واردات موبایل و لپ تاپ از امارات باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید؟ واردات از امارات به ایران شامل ۸ مرحله است:

  • تعیین کالای موردنظر و بررسی قوانین و بازار کالا
  • یافتن تأمین کننده قابل اعتماد
  • مذاکره با تأمین کننده
  • ثبت سفارش کالا و دریافت مجوز‌ها
  • تخصیص ارز، حواله و خرید کالا
  • حمل‌ونقل کالا و بیمه
  • پرداخت مالیات و عوارض گمرک
  • ترخیص کالا

آیا واردات از امارات با سرمایه کم امکان پذیر است؟

یکی از سؤالات رایج افراد در زمینه واردات موبایل و لپ تاپ از امارات این است که آیا می‌توان با سرمایه‌ای نه چندان زیاد در این مسیر اقدام کرد؟ در این باره باید بگوییم به صورت کلی قدم گذاشتن در مسیر واردات کالا از امارات و دبی نیاز به سرمایه بالایی داشته و به دلیل نوسانات ارزی چندان برای ایرانی‌‌ها مقرون به صرفه نیست.

بنابراین، توصیه می‌کنیم اگر به اندازه کافی سرمایه ندارید، بهتر است خود را در دردسر نینداخته و به جای از دست دادن سرمایه‌تان با تصمیمات اشتباه، به فکر تأمین سرمایه مالی از طریق دریافت وام، اعتبار یا شریک باشید.

هزینه واردات موبایل و لپ تاپ از امارات

درمورد هزینه واردات کالا از امارات باید بدانید نمی‌توان قیمت قطعی را عنوان کرد؛ زیرا هزینه‌ها دائم تغییر می‌کنند؛ اما به طور کلی هزینه‌های واردات موبایل و لپ تاپ از امارات شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه بیمه کالا
  • هزینه‌های مربوط به اخذ مجوز‌های لازم برای واردات
  • هزینه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی
  • هزینه بارگیری در مرز‌های تجاری
  • مالیات
  • عوارض ورودی کالا
  • هزینه ترخیص، امور اداری و تشریفات گمرک
  • هزینه‌های مربوط به تعرفه‌های گمرکی

بهترین روش واردات موبایل و لپ تاپ از امارات در سال ۲۰۲۴

افدل گروپ؛ همراه شما در واردات کالا از امارات

با توجه به اینکه واردات موبایل و لپ تاپ از امارات از قوانین و پیچیدگی‌های خاص خود برخوردار بوده و به شناخت کافی از سیاست‌های تجاری دولت امارات، هزینه‌های واردات، مالیات، گمرک و… نیاز دارد، شما تاجران عزیز ایرانی به وجود وکلای مجرب و کارشناسان حرفه‌ای در این مسیر نیاز دارید.

از این رو مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ با تسلط کامل بر جدیدترین شرایط و مقررات واردات کالا از امارات، بهترین کالا‌های وارداتی، روش‌های ثبت شرکت در امارات برای واردات و… آماده است تا از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما بوده و برای گذر از چالش‌ها و مشکلات واردات موبایل و لپ تاپ از امارات به شما کمک کند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر