coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy Xcover 6 Pro منتشر شد

بروزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy Xcover 6 Pro اکنون در دسترس قرار گرفته است. طی چند روز گذشته، دسترسی به نسخه جدید One UI به طور مداوم افزایش یافته و اکنون برای گلکسی Xcover 6 Pro نیز منتشر شده است.بروزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy Xcover 6 Pro در برخی از بازارها از جمله چندین کشور اروپایی در دسترس است. نسخه جدید با شماره ساخت G736BXXU5EXD5 منتشر شده و شامل وصله امنیتی آوریل 2024 به همراه تمامی ویژگی‌ها و تغییرات One UI 6.1 می‌شود.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌ها و تغییرات بروزرسانی One UI 6.1 برای Galaxy Xcover 6 Pro

One UI 6.1 بهبودهای زیادی در برنامه گالری ارائه می‌دهد، از جمله قابلیت برش بهتر تصاویر، امکان کپی و چسباندن عناصر از یک تصویر به تصویر دیگر، تنظیم سرعت پخش برای انواع بیشتری از ویدیوها، قاب‌ها و افکت‌های جدید برای والپیپرهای صفحه اصلی و قفل، ویجت‌های بیشتر برای صفحه قفل، هشدارهای قابل تنظیم برای آلارم‌ها، و بهبود اشتراک‌گذاری بین دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ و غیر سامسونگ.

این بروزرسانی همچنین از کلیدهای عبور برای وبسایت‌ها در مرورگر اینترنت سامسونگ پشتیبانی می‌کند، قابلیت جدیدی برای دسترسی بهتر که خطوط اشیاء در تصاویر و ویدیوها را برجسته می‌کند، گزینه اضافه کردن رنگ‌ها و تصاویر پس‌زمینه برای هشدارهای تمام صفحه تقویم، و گزینه‌های جدید محافظت از باتری را معرفی می‌کند.

برخی از ویژگی‌های One UI 6.1 مانند  ویژگی‌های هوش مصنوعی و پشتیبانی از والپیپرها برای Always On Display برای Galaxy Xcover 6 Pro در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر