coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A14 فایوجی منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A14 فایوجی منتشر شد. این آپدیت در حال حاضر در کشورهای آسیایی، آفریقا و منطقه خاورمیانه در دسترس است.

سامسونگ از اواخر ماه مارس عرضه رابط کاربری One UI 6.1 برای گوشی‌ها و تبلت‌های رده بالا خود را آغاز کرد. حالا تقریبا دو ماه بعد از این اقدام، این برند، انتشار آخرین نسخه رابط کاربری خود برای گوشی‌های رده پایین و مقرون‌به‌صرفه را شروع کرده است. Galaxy A14 5G یکی از اولین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A14 فایوجی

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای نسخه گلوبال گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146P در کشورهای آفریقا و آسیا و همچنین منطقه خاورمیانه منتشر کرده است. برخی از کشورهایی که آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ را دریافت می‌کنند عبارتند از: مراکش، آفریقای جنوبی، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، تونس، ویتنام، عربستان سعودی و امارات.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A14 فایوجی

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری که One UI 6.1 را به Galaxy A14 5G می‌آورد، ورژن سیستم گوشی را به A146PXXU7DXD3 تغییر می‌دهد. برای دانلود این به‌روزرسانی کافی است که به منوی تنظیمات مراجعه کنید و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. اگر در این مسیر با مشکل مواجه شدید می‌توانید فایل آپدیت را از پایگاه وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

قابلیت‌های One UI 6.1 در گلکسی A14 5G

آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ، قابلیت‌های و ویژگی‌های جدید زیادی را برای دارندگان Galaxy A14 5G به ارمغان می‌آورد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به امکان کپی کردن محتوا و اشیاء از یک تصویر و چسباندن آن به تصویر دیگر، سفارشی کردن صفحه هشدار، به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با سایر افراد از طریق  Samsung Find My، گزینه‌های بیشتر در Samsung Health و باز شدن آنی همه برنامه‌های کوچک‌شده اشاره کرد.

One UI 6.1 در گوشی‌های رده بالا حاوی هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) هم است. این هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید و کاربردی، از جمله ویرایش تصویر، تحقیق درباره یک موضوع خاص، ترجمه و خلاصه کردن محتوا را به گوشی‌های سامسونگی اضافه می‌کند. متاسفانه این ویژگی‌ها فقط مختص به گوشی‌های پرچمدار هستند و در Galaxy A14 5G خبری از هوش مصنوعی Galaxy نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A14 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    من گوشیم A14 فورجی هس
    دیروز به one UI 6.1 اپدیت شد
    حدودا ۱.۳ گیگ حجمش بود

    پاسخ

    برای a13 5g کی میاد

    پاسخ

    کاش زود تر برای نسخه فور جیش هم بیاد

    پاسخ

    برای فایوجیش اومده احتمالا تا ۱ یا ۲ هفته دیگ میاد برای فورجیش خیالت تخت

    پاسخ