coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل Photos در گلکسی‌ها هم فعال شد

گوگل تاکنون با کمک هوش مصنوعی بسیاری از ابزارهای ویرایش عکس و فیلم را در اختیار کاربران قرار داده است اما ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل Photos تاکنون فقط در انحصار گوشی‌های پیکسل و مشترکین Google One بودند.تاکنون بسیاری از قابلیت‌ها از جمله پاک کن جادویی، رفع تاری عکس‌ها و نورپرتره در اختیار کاربران اندرویدی و iOS بسیاری قرار گرفته بود. ماه گذشته گوگل اعلام کرده بود که از 15 مه 2024 ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل Photos را در اختیار عموم قرار می‌دهد اکنون به نظر می‌رسد به وعده خود عمل کرده است.


بیشتر بخوانید:


ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل Photos

تعدادی از کاربران در Reddit اعلام کردند که به ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل Photos دسترسی پیدا کرده‌اند؛ آن هم در حالی که جز کاربران Google One و یا حتی صاحب گوشی‌های پیکسل هم نبوده‌اند. این بدان معناست که شما از این پس می‌توانید از این ابزار در گوشی‌های هوشمند یا گلکسی‌های خود استفاده کنید حتی اگر کاربر Google One نباشید.

قابلیت مجیک ادیتور گوگل Photos نیز تاکنون مختص گوشی‌های هوشمند سری Pixel 8 بود. خبر خوب بعدی هم این است که این قابلیت نیز به صورت عمومی عرضه شده. با این حال، اگر یک اکانت گوگل رایگان دارید، به خاطر داشته باشید که می‌توانید از این ویژگی برای ذخیره تنها ده عکس استفاده کنید. اگر می‌خواهید ذخیره‌های بیشتری داشته باشید، باید Google One را دریافت کنید.

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، افرادی که دستگاه‌های پیکسل قدیمی‌تر، دستگاه‌های غیر پیکسل و حساب‌های Google رایگان دارند باید بتوانند به این ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Photos دسترسی داشته باشند:

  1. پاپ رنگی
  2. جلوه HDR برای عکس ها و فیلم ها
  3. تاری پرتره
  4. عکس های سینمایی
  5. سبک ها در ویرایشگر کلاژ
  6. جلوه های ویدیویی
  7. One UI 6.1 همچنین ابزارهای هیجان انگیز ویرایش عکس/فیلم را ارائه می‌دهد

اگر از تلفن هوشمند یا تبلت سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را در برنامه گالری سامسونگ ویرایش کنید که دارای ابزارهای ویرایشی بسیار مفیدی با استفاده از هوش مصنوعی Galaxy است.

بیشتر بخوانید: 

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر