coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا Moto G85 با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد [+تصاویر]

موتورولا بر روی گوشی میان‌رده جدیدی کار می‌کند. موتورولا Moto G85 پیش‌تر با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 3 در Geekbench ظاهر شده بود؛ اکنون ToolJunction  اولین تصاویر از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.آنطور که داده‌ها می‌گویند موتورولا Moto G85 در اروپا با قیمت 300 یورو عرضه خواهد شد. تصاویر منتشر شده نگاهی کامل از جزئیات دوربین این دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


از موتورولا Moto G85 چه می‌دانیم

گوشی جدید موتورولا طراحی دوربین دوگانه با دوربین 50 مگاپیکسلی و OIS را حفظ خواهد کرد. به نظر می‌رسد که نمایشگر از هر دو طرف خمیده است و فریم نیز از روند صاف دوری می‌کند.

قسمت پایینی موتورولا Moto G85 را گریل بلندگو، پورت USB-C و سینی سیم کارت و یک میکروفون پر کرده است. قسمت بالایی آن هم دارای میکروفون حذف نویز و آرم Dolby Atmos است که نوید صدایی با کیفیت را برای دستگاهی در این رنج قیمت که جزء را به ما می‌دهد. با توجه به قیمت و مشخصاتی که تاکنون مرور کردیم، به طور قطع می‌توان گفت که با یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 مواجه هستیم؛ چراکه بسیاری از این میان‌رده‌های موجود در بازار به این ویژگی مجهز نیستند.

از آنجایی که کلید پاور از قسمت کناری دیده می‌شود، می‌توان دریافت که سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌ نمایش قرار دارد. همچنین براساس گزارش‌های منتشر شده، موتورولا Moto G85  یک گزینه رم 8 گیگابایتی داشته و با اندروید 14 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره  چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر