coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل قابلیت بخش اعلان‌ها را به اپلیکیشن خود در اندروید اضافه کرد

اوایل امسال، گوگل بخش اعلان‌ها را به نسخه موبایل وب‌سایت جستجوی خود اضافه کرد. اکنون، این شرکت قابلیت بخش اعلان‌ها را به اپلیکیشن گوگل برای اندروید اضافه کرده است. نسخه بتای جدید اپلیکیشن گوگل برای اندروید (نسخه 15.20) شامل یک تب «اعلان‌ها» در نوار پایینی است.این تب شامل تمامی اعلان‌هایی است که اپلیکیشن به شما ارسال می‌کند، از جمله اعلان‌های مربوط به وضعیت هوا، نتایج مسابقات ورزشی، اطلاعات پرواز، موجودی فیلم‌ها و سریال‌ها، کلمه روز و بسیاری موارد دیگر.

بنابراین، حتی اگر به اشتباه یک اعلان را از اپلیکیشن پاک کنید، می‌توانید آن را در اینجا پیدا کنید. هر اعلان دارای یک آیکون سه‌نقطه‌ای است. با کلیک بر روی آن، سه گزینه برای شما نمایش داده می‌شود: حذف، عدم دریافت اعلان‌های مشابه و ارسال بازخورد.


بیشتر بخوانید:


قابلیت بخش اعلان‌ها به اپلیکیشن گوگل هم آمد

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل این به‌روزرسانی را به تعداد محدودی از کاربران عرضه می‌کند. انتظار می‌رود که این شرکت به‌زودی این قابلیت را به صورت گسترده‌تر در دسترس قرار دهد.

گوگل قصد دارد این ویژگی جدید را پس از آزمایش کامل در نسخه بتا، در چند ماه آینده به صورت عمومی عرضه کند. در این بین، می‌توانید ویدیوی ما را مشاهده کنید تا با تمامی ویژگی‌های جدید One UI 6.1 در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر