coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فولد 6 از یک صفحه نمایش خارجی با حاشیه‌های باریک برخوردار خواهد بود

صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبلی عریض‌تر خواهد بود. سامسونگ برای کار از حاشیه‌های متقارن و باریک استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که دومین رویداد Unpacked سامسونگ در سال 2024، در ماه ژوئیه در پاریس و درست پیش از المپیک برگزار خواهد شد. ما در این رویداد به احتمال زیاد شاهد رونمایی از گلکسی Z Flip 6، گلکسی Z Fold 6 و مدل‌های جدید گلکسی واچ و گلکسی بادز خواهیم بود.

اکنون، افشاگری پیش از عرضه رسمی، جزئیاتی را درباره طراحی گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 6 با کاربران به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید که نمایشگر خارجی این گوشی نسبت به نسل قبلی، بزرگ‌تر و وسیع‌تر خواهد بود. ظاهرا این اطلاعات توسط IceUniverse نیز تایید شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صفحه نمایش گلکسی زد فولد 6

افشاگر نام برده، برای اثبات ادعای خود، تصویری را از صفحه نمایش خارجی گلکسی زد Fold 6 در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است. در این تصویر، طراحی کلی این گوشی مشخص نیست اما حاشیه‌های متقارن صفحه نمایش بیرونی به خوبی نشان داده شده‌اند.

گلکسی زد فولد 6

طبق گزارش‌ها، سامسونگ، نسبت صفحه نمایش بیرونی به بدنه را افزایش خواهد داد؛ به این صورت نمایشگر خارجی در حالت باز شده، قابلیت بهتری خواهد داشت. با این حال، این نمایشگر از نظر ابعادی در حد Pixel Fold یا OnePlus Open نخواهد بود.

علاوه بر این، IceUniverse در پاسخ به یکی از کاربران ایکس، گفته است که احتمالاً امسال تنها یک مدل از Z Fold 6 وجود خواهد داشت. تولید و عرضه مدل اولترا با نام گلکسی Z Fold 6 Ultra بیشتر طول خواهد کشید.

شایعاتی درباره یک نسخه مقرون‌به‌صرفه با نام Galaxy Z Fold FE نیز وجود دارد. منابع اطلاعاتی می‌گویند که یک نسخه با نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم نیز در دست ساخت است. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که این ادعاها درست باشند، چرا که کار بر روی سه مدل متفاوت، برای سامسونگ چالش برانگیز و سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره صفحه نمایش گلکسی زد فولد 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر