coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ریلمی C63 قبل از عرضه در Geekbench ظاهر شد

ریلمی برروی گوشی جدیدی برای عرضه به بازار هند و مالزی کار می‌کند؛ البته امکان ورود به بازارهای دیگر را هم دارد. ریلمی C63 دستگاهی که تاکنون چندین گواهینامه را دریافت کرده و عرضه آن 5 ژوئن در مالزی آغاز خواهد شد.انتظار می‌رود عرضه ریلمی C63 در هند زودتر آغاز شود؛ اما بهرحال این گوشی اکنون در بنجمارک ظاهر شده و لیستی از مشخصات آن در پایگاه داده آنلاین مشاهده شده است.


بیشتر بخوانید:


ریلمی C63 رابط کاربری Realme UI 5 را اجرا می‌کند

آنطور که مشخص است، ریلمی C63 در Geekbench 6.3 امتیاز تک هسته ای 423 و امتیاز چند هسته ای 1472 را کسب کرده است. C63 به تراشه Unisoc T612 مجهز شده است که با 6 گیگابایت رم در نمونه اولیه که این معیار را اجرا می‌کرد، جفت شده بود.

این گوشی از روز اول اندروید 14 با رابط کاربری Realme UI 5 را اجرا می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی SuperVOOC باشد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 90 هرتز از دیگر مشخصات ریلمی C63 است که برای این گوشی میان‌رده در نظر گرفته شده. این شرکت تاکنون گوشی‌هایی در رده‌های مختلف تولید کرده؛ اما به نظر می‌رسد این گوشی با مشخصاتی که از خود نشان داده و دریافت گواهی IP54 که آن را در برابر نفود آب و گرد‌وغبار مقاوم می‌کند یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده 2024 باشد که بزودی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی C63 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر