coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

با شرکت‌هایی که سود سهام‌عدالت ندادند اقدام حقوقی می‌شود

سخنگوی اقتصادی دولت در نشست امروز توضیحاتی را در خصوص نحوه عملکرد دولت سیزدهم ارائه کرد. او در ادامه اعلام کرد با شرکت‌هایی که سود سهام‌عدالت ندادند اقدام حقوقی می‌شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز گفت:«در نشست‌های قبلی به استناد داده های منابع آماری داخلی و رسمی کشور روند بهبود شاخص های کلان را تشریح می کردم اما در نشست امروز به استناد گزارش تازه بانک جهانی به تشریح عملکرد دولت سیزدهم در شاخص های کلان می پردازم.۶.۵ میلیون نفر از خط فقر خارج شده‌اند و نرخ فقر در کشور از ۲۹.۳ درصد به ۲۱.۹ درصد رسیده است.»

بیشتر بخوانید:سرانجام وراث متوفیان دارنده سهام عدالت چه می‌شود؟

بر اساس اعلام وی در گزارش تازه بانک جهانی، رشد اقتصادی ایران در ۴ سال گذشته با واژه های «پایدار» و «مقاوم شده» توصیف شده است.

خاندوزی در ادامه نشست در خصوص شرکت‌هایی که سود سهام‌عدالت را پرداخت نکرده اند، گفت:«سود سهام‌عدالت سال ۱۴۰۱ در اسفند سال ۱۴۰۲ واریز شد، اما باقیمانده اندک دیگری نیز وجود دارد که سرجمع آن حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است و عمدتا سه دسته شرکت‌های فولادی، پالایشی و پتروشیمی هنوز به وظایف خود در پرداخت سود عمل نکرده‌اند.»

وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت خاطرنشان کرد:«سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی خواهد کرد. زیرا موضوع سهام عدالت احقاق حق سهامداران خرد است. امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مسئله به نتیجه برسد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص سود سهام‌عدالت چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر