coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی تکنولوژی‌های جدید اپل در WWDC: از iOS 18 تا Vision OS

اپل کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC را در 10 ژوئن میزبانی می‌کند. این کمپانی اکنون مشغول ارسال دعوتنامه‌های خود است.در متن دعوت‌نامه‌های WWDC 2024 اپل ، جزئیات این مراسم اعلام شده است. بر همین اساس این رویداد قرار است ساعت 10 صبح به وقت محلی (PDT) در اپل پارک برگزار شود.

انتظار می‌رود در این کنفرانس اپل از iOS 18 رونمایی کرده و نحوه‌ی ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود را به نمایش بگذارد. همچنین اطلاعاتی درباره نسخه‌های جدید MacOS، iPadOS، watchOS و Vision OS ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


از کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC چه خبر؟!

برخی از دستگاه‌ها به قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد مجهز خواهند شد، زیرا اپل تأیید کرده که تبلت‌های iPad Air و iPad Pro با پردازنده M4، قابلیت‌های یادگیری ماشین پیشرفته‌ای برای انجام وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند داشت.

iOS 18 به عنوان “یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ iOS” شناخته می‌شود و انتظار می‌رود برنامه‌هایی مانند Safari، Photos و Notes با هوش مصنوعی کار کنند، همچنین سیری (Siri) پیشرفته‌تر و نوتیفیکیشن‌های هوشمندتر ارائه خواهند شد.

شایعاتی نیز در مورد همکاری اپل با OpenAI برای پیاده‌سازی ChatGPT در iOS 18 مطرح شده بود، اما به نظر می‌رسد اپل ترجیح می‌دهد این نوع فناوری‌ها را به صورت داخلی توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره ارسال دعوت‌نامه‌های WWDC 2024 اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر