coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فراخوان واریز وجه تارا اتوماتیک و دنده ای صادر شد [+ جزئیات]

به اطلاع متقاضیان محصولات ایران خودرو می‌رساند که فراخوان واریز وجه تارا اتوماتیک و دنده ای صادر شده و مهلت محدود است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

به اطلاع متقاضیان محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی می‌رساند که فراخوان واریز وجه تارا اتوماتیک و دنده ای ویژه متقاضیانی در که اولویت زمستان 1402 قرار داشته، صادر شده است. این افراد می‌توانند به درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مراجعه کرده و وجه خودرو را پرداخت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

هردو خودرو در دو طرح فروش در این سامانه عرضه شده بود. در طرح فروش فوق العاده تارا دستی و تارا اتوماتیک، موعد تحویل خودروها بسیار نزدیک است اما در طرح پیش فروش تارا اتوماتیک و تارا دنده ای موعد تحویل خودروها پاییز سال جاری اعلام شده است. قیمت تارا دستی و قیمت تارا اتوماتیک نیز در بخشنامه زیر اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: 


ارسال فراخوان واریز وجه تارا اتوماتیک و دنده ای

متقاضان خودرو تارا از زمان ارسال فراخوان تا 10 روز مهلت دارند تا وجه ذکر شده در بخشنامه زیر را پرداخت کنند. در طرح فروش فوق العاده تارا اتوماتیک و تارا دستی ، موعد تحویل خودروهای 90 روزه (3 ماهه) و در طرح پیش فروش تارا دنده ای و تارا اتوماتیک موعد تحویل خودروها، آبان 1403 اعلام شده است.

قیمت تارا اتوماتیک 689 میلیون تومان و قیمت تارا دستی 587 میلیون تومان است.

همانطور که بالا هم ذکر کردیم، متقاضیان برای ادامه خرید و نهایی کردن حرید خود باید واریز وجه کنند؛ از این رو سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ در دسترس قرار گرفته و می‌توانند تکمیل وجه نمایید. جزئیات خبر را می‌توانید در اطلاعیه زیر بخوانید:

ارسال فراخوان واریز وجه تارا اتوماتیک و دنده ای

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو از فراخوان واریز وجه تارا دستی و اتوماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر