coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

کاسبی عحیب با فروش ایستگاه شارژ خودروهای برقی ؛ هر ایستگاه 450 میلیون!

پس از به پایان رسیدن ثبت‌نام خودروهای برقی در سامانه اختصاصی، حالا کاسبی جدیدی با عنوان فروش ایستگاه شارژ خودروهای برقی به راه افتاده است.

در کنار همه کاسبی‌های عجیب و غریب در ایران که هیچ نظارتی هم بر آنها نمی‌شود، کاسبی عجیب دیگری به نام فروش ایستگاه شارژ خودروهای برقی ظهور پیدا کرده است. حتماً می‌دانید که ثبت‌نام خودروهای برقی جدید در سامانه یکپارچه خودروهای برقی از روز یکشنبه، 30 خرداد 1403 آغاز و تا پایان روز شنبه، 5 خرداد ادامه داشت. پس از پایان این مهلت، اولویت تخصیص خودرو به خریداران نیز مشخص و مدیر سامانه یکپارچه گفت که نتایج نهایی یک هقته دیگر اعلام خواهد شد.

اصلی‌ترین نیاز یک خودرو برقی، ایستگاه شارژ آن است تا مالک وسیله نقلیه بتواند باتری خودرو را شارژ کرده و تا شارژ دوباره مسافتی را بپیماید. حال شرکت‌های دلان و سودجو بر سر راه کمین کرده تا بتواند با فروش ایستگاه‌های شارژ مخصوص خودروهای الکتریکی، سودی هنگفت به جیب بزنند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: مراحل دریافت کارت شارژ خودروهای برقی ؛ هزینه شارژ و شیوه ثبت‌نام [+ لینک ثبت نام]

فروش ایستگاه شارژ خودروهای برقی به قیمت 450 میلیون تومان

هنوز خیلی مانده تا زیرساخت‌های لازم و مناسب برای خودروهای برقی در کشور ایجاد شود. به خصوص آنکه هنوز در اکثریت شهرهای ایران خبری از ایستگاه‌های شارژ نیست و اگر به شهری غیراز کلانشهرها سفر کنید، برای شارژ خودرو برقی به دردسر خواهید افتاد. در این بین اما برخی شرکت‌ها  اقدام به واردات و خرید و فروش ایستگاه شارز برقی کرده تا بتواند سودی عظیم به جیب خود وارد کنند.

قیمت ایستگاه شارژ فست شارز چیزی بین 350 تا 450 میلیون تومان است و به نظر می‌رسد که تا فرام شدن زیرساخت‌های لازم، خرید و فروش این ایستگاه‌ها رونق داشته باشد.

لازم به ذکر است که هزینه شارژ خودروهای برقی حتی از دریافت سوخت بنزین در پمپ بنزین‌ها هم ارزان‌تر است. گفتی‌ست که هربار شارژ خودرو برقی 20 تا نهایت 45 هزار تومان هزینه دارد. در پایین گهی منتسب به فروش ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی را مشاهده می‌کنید:

فروش ایستگاه شارژ خودروهای برقی به قیمت 450 میلیون تومان

تعرفه شارژ  خودرو برقی در هر کیلووات ساعت، 546 تومان است و برای شارژ کامل خودرو بسته به ظرفیت باتری و قیمت متفاوت است، ولی این مبلغ از 45 هزار تومان تجاوز نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازار کاسبی‌های عجیب در ارتباط با خودروهای برقی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر