coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو فاش شد؛ اولین گوشی با گواهی IP69 در هند

مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد. این گوشی به زودی به عنوان اولین گوشی با گواهی IP69 در هند معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که برند OPPO در حال کار بر روی جانشین گوشی OPPO F25 Pro است تا آن را در اوایل فوریه سال جاری در هند عرضه کند. در این راستا، گزارشی در وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده و از جزئیات کلیدی این گوشی با نام OPPO F27 Pro پرده برداشته است. ظاهرا قرار است که این دستگاه یک نسخه تغییر نام یافته از OPPO A3 Pro (عرضه شده در چین در ماه گذشته) باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو

به تازگی افشاگری به نام Ishan Agarwal تصویری را از گوشی اوپو F27 Pro به اشتراک گذاشته و یک ایده کلی از طراحی این گوشی را به کاربران نشان داده است. آن‌طور که پیداست این گوشی از یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با پشتی چرمی برخوردار خواهد بود. دورتادور این ماژول یک حلقه فلزی و در وسط پنل چرمی یک نوار خاکستری یا آبی وجود خواهد داشت.

مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو

گفته می‌شود که OPPO F27 Pro از گواهی IP69 برای محافظت بیشتر در برابر آب، گرد و غبار و زباله برخودار خواهد بود. جالب است بدانید که حتی پرچمدارانی مانند گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 دارای گواهی IP68 هستند. همچنین شایعه شده که این گوشی با یک صفحه نمایش خمیده (سه بعدی) آمولد در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

متاسفانه درباره سایر مشخصات اوپو F27 پرو هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما از آنجایی که جزئیات فاش شده با اوپو A3 Pro مطابقت دارند، می‌توانیم انتظار صفحه نمایش 120 هرتزی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، چیپست دایمنسیتی 7050 مدیاتک با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر