coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اسپاتیفای میکس جایگزین حاشیه سیاه در اندروید می‌شود

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش موسیقی در دنیاست. این برنامه اکنون فونت جدیدی به نام اسپاتیفای میکس را جایگزین نماد قبلی خود کرده است.اسپاتیفای به کاربران اجازه می‌دهد تا به میلیون‌ها قطعه موسیقی دسترسی داشته باشند و از آن‌ها یه صورت آنلاین و یا آفلاین استفاده کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید لیست‌های پخش مورد علاقه خود را ایجاد کنید، آهنگ‌ها را به علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید، پادکست‌ گوش کنید و به طور کلی تجربه‌ی موسیقی خود را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید:در اسپاتیفای متن آهنگ را نخواهید دید مگر اینکه پولش را بپردازید

اما در مورد حاشیه سیاه که اطراف نماد اسپاتیفای قرار داشت، به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل تغییرات در روند طراحی نماد‌ها و نیاز به سادگی و شناخت‌پذیری بیشتر انجام شده است. حاشیه سیاه به نماد اضافه شده بود تا با نمادهای تطبیقی که در دستگاه‌های مختلف متفاوت می‌شدند، سازگاری داشته باشد. اما اکنون که نمادهای تطبیقی کمتر دیده می‌شوند، Spotify تصمیم به بازگردانی نماد خود به شکل اصلی گرفته است.

اما این تمام ماجرا نیست اسپاتیفای فقط به تغییر بسنده نکرده بلکه فونت جدیدی به نام اسپاتیفای میکس ایجاد کرده که فقط مختص به این برنامه است. این تغییر در فونت به منظور بهبود تجربه کاربری و تنوع در ظاهر برنامه انجام شده است.

تغییر دیگری که این پلتفرم ایجاد کرده به بخش Car Thing مربوط می‌شود. این یک دستگاه کنترل خودرو است که به Spotify متصل می‌شود. این دستگاه تا پایان سال 2024 فعال خواهد بود. البته اگر این دستگاه استفاده می‌کنید نگران نباشید، تا 9 دسامبر 2024 همچنان در خدمت شماست فقط انتقاد برخی از کاربران اسپاتیفای را مجبور کرده تا بازپرداختی را برای Car Thing در نظر بگیرد اما باید مدرک خرید را ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: 

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر