coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

خبری جدید از کالابرگ الکترونیکی ؛ خرید کالای اساسی به قیمت سال قبل

رئیس سازمان برنامه و بودجه، در خصوص تخصیص کالابرگ الکترونیکی در سال 1403 توضیحاتی ارائه داد که براساس قرار است مشمولین کالاهای اساسی را به قیمت سال قبل خریداری کنند.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی برای کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت که دهک‌های پایین درآمدی مشمول این طرح هستند. تاکنون میلیون‌ها نفر خانوارهای یارانه‌بگیر از طرح کالابرگ الکترونیک استقبال کرده و مایحتاج زندگی‌شان را از فروشگاه‌های تحت قرارداد بوسیله کالابرگ و استفاده از اپلیکیشن شما خریداری می‌کنند. این طرح خصوصاً از بهمن سال 1402 که اولین دور کالابرگ طرح فجرانه به دهک‌های 1 تا 7 واریز شد، با استقبال بیشتری همراه شد و بسیاری از مشمولین، کالابرگ را به یارانه نقدی ترجیح دادند.

بیشتر بخوانید: طرح کالا برگ الکترونیکی در قالب جدیدی اجرا می‌شود

مبلغ اعتبار کالابرگ الکترونیکی مشخص شد

منظور درخصوص مبلغ اعتبار کالابرگ بیان کرد: «20 همت برای کالابرگ الکترونیک مطابق با مصوبه اردیبهشت‌ماه تأمین خواهد شد.»

وی افزود:

«دهک‌های پایین مشمول استفاده از کالابرگ هستند و می‌توانند نیاز خود را با قیمت مصوب سال قبل خریداری کنند. منابع کالابرگ در جدول هدفمندی پیش‌بینی شده است‌. در سازمان برنامه آمادگی داریم کالابرگ را پشتیبانی کنیم. از ابتدای سال ۱۳.۳همت برای کالابرگ اختصاص یافت.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعتبار جدید کالابرگ چیست؟ انتخاب شما از بین کالابرگ و یارانه نقدی کدم است؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر