coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح کالا برگ الکترونیکی در قالب جدیدی اجرا می‌شود

چندی پیش وزیر اقتصاد خبر تداوم کالابرگ در سال جاری را اعلام کرده بود. اکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تایید خبر تداوم طرح کالا برگ الکترونیکی ، توضیحاتی را در این باره اعلام کرد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر تداوم طرح کالا برگ الکترونیکی را در جمع خبرنگاران تایید کرد و گفت:«روز گذشته جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا فرایند آن را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم، اما جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.»

بیشتر بخوانید:وزیر اقتصاد: طرح کالابرگ الکترونیک ادامه پیدا می‌کند

او ادامه داد:«یکی از سخنان مورد تاکید شهید رئیسی بر این امر بود که کارگاه و کارخانه‌ای تعطیل نشود. مساله دیگه که رئیس جمهور شهید به آن تاکید می‌کرد رشد اقتصادی بود که سال گذشته بعد از یک دهه رکورد شاهد رشد اقتصادی در کشور بودیم به طوری که صندوق بین‌المللی پول هم بر این مساله صحه گذاری کرده‌اند.امیدواریم بتوانیم رشد اقتصادی در کانال رشد ۸ درصدی حرکت کند،بحث دیگر مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:«جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزییات آن اعلام می‌شود؛ البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود، اما جزئیات آن هنوز به تایید نرسیده است.برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی چیست؟  لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر