coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه ریلمی GT6 مشخص شد

روز گذشته ریلمی خبر بازگشت سری GT را به بازارهای جهانی رسما اعلام کرد. البته وجود ریلمی GT 6T در هند قبلا تایید شده اما خبر جدید این است که ریلمی GT6 نیز در راه است.معاون و رئیس بازاریابی جهانی ریلمی، چیس زو، امروز درپیام‌رسان ایکس تیزر جدیدی را منتشر کرده. او در این پست عنوان کرد که مراقب «روزنامه» که 19 ثانیه بعد از ویدیو نشان داده می‌شود، باشید.

بیشتر بخوانید: قاتل پرچمدار جدید ریلمی جی تی 6 در کدام بازارها عرضه می‌شود؟

در تیزر منتشر شده تصویری از ریلمی GT6 که تاریخ 20 ژوئن در بالای آن ثبت شده، به چشم می‌خورد. این تیزر رسما شایعات قبلی را تایید می‌کند که قرار است با قدرت هوش مصنوعی ملاقات کنید.

ریلمی قصد دارد بخش دوم از نمایش Real Talk خود را در 3 ژوئن منتشر کند؛ انتظار می‌رود در آن زمان اطلاعات بیشتری از این محصول دستگیرمان شود. تاکنون شایعات خبر وجود تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در ریلمی GT6 را به گوش ما رسانده‌اند. FCC نیز آن را با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که با 100 وات شارژ می‌شود، نشان داده اما در جریان باشید که یک GT6 Pro با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در آینده به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه ریلمی GT6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر