coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات میان‌رده ریلمی C61  قبل از معرفی رسمی، اعلام شد

پس از عرضه اخیر Realme C63 در اندونزی، اکنون گوشی هوشمند دیگری از سری C به نام ریلمی C61  در انجمن صدور گواهینامه جهانی (GCF) ظاهر شد. به نظر می‌رسد این تولید کننده قصد دارد گزینه مقرون به صرفه‌تری را به بازار عرضه کند.گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3939 در لیست GCF ظاهر شده است. شماره مدل یا مشخصات دستگاه را فاش نمی‌کند اما ورودی‌های قبلی در پایگاه داده NBTC و Telecom اندونزی این شماره مدل را به Realme C63 مرتبط کرده است.


بیشتر بخوانید:


ریلمی C61 از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند

ریلمی C61 احتمالا به عنوان جانشین Realme C51 عرضه خواهد شد؛ چرا که بسیاری از مشخصات خود را با Realme C53 گرفته است. بنابراین به احتمال زیاد C61 دارای مشخصات مشابه Realme C63 است که اخیراً وارد بازار شده است.

اگر C61 از نظر طراحی هم از C63 پیروی کند، بنابراین ما با یک صفحه نمایش LCD 90 هرتزی با حداکثر روشنایی 450 نیت، پردازنده UniSoC T612 همراه با GPU Mali G57 مواجه خواهیم شد که رابط کاربری Realme بر اساس اندروید 14 را اجرا می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه هم یکی از گوشی های میان رده 2024 است که بزودی معرفی خواهد شد.

مشخصات ریلمیC61  قبل از معرفی رسمی، اعلام شد

از نظر دوربین، ریلمی C61 احتمالا به یک سنسور 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی SuperVOOC مجهز باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود اسکنر اثر انگشت در بغل و یک اسلات کارت microSD اختصاصی، مشابه C63 داشته باشد.

از آنجایی که C63 تقریبا 190 گرم وزن داشت احتمال اینکه مدل جدید هم به همان اندازه سبک باشد، زیاد است.به هرحال هنوز مشخصات و تاریخ عرضه ریلمیC61  نامشخص است اما حضور آن در GCF خبر از یک اعلام رسمی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمیC61 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر