coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ماکت گلکسی زد فولد 6 طراحی جعبه‌ شکل آن را نمایش می‌دهد

اینکه پرچمدار بعدی تاشوی سامسونگ طراحی متفاوت‌تری نسبت بر سایر گوشی‌های این خط تولید دارد، برکسی پوشیده نیست. البته این اطلاعات را رندرهای که پیش‌تر فاش شده در اختیار ما قرار داده است. اما اکنون ما شاهد ماکت گلکسی زد فولد 6 هستیم.پیش‌تر تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ به بیرون درز کرد که طراحی این دستگاه را از زوایای مختلف به ما نشان می‌داد؛ اما اکنون واحد ساختگی گلکسی زد فولد 6 نوید یک طراحی جعبه‌ای شکل را به ما می‌دهد. این بدان معناست که گوشه‌های مربعی تاشوی بعدی سامسونگ آن را از سایر دستگاه‌ها از جمله فولد 5 متمایز می‌کند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


ماکت گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایش بیرونی بزرگتری را نشان می‌دهد

به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم درستی گرفته چرا که طراحی جعبه‌ای علاوه بر اینکه حس استفاده ار گلکسی اس اولترا و یا گلکسی نوت را برای کاربران تداعی می‌کند، باعث شده سامسونگ برای بزرگتر کردن صفحه نمایش بیرونی آزادی بیشتری داشته باشد. همان چیزی که کاربران منتظرش بودند.

ماکت گلکسی زد فولد 6 صفحه نمایش بیرونی بزرگتری را نشان می‌دهد

البته این شاید برای همه کافی نباشد. بنابراین اگر صفحه نمایش بزرگتری می‌خواهید بهتر است منتظرگلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم باشید، اگرچه این امکان وجود دارد که همه مدل‌ها در تمامی دنیا در دسترس نباشند. به طور مثال مدل اولترا احتمالا فقط در کره وجود خواهد داشت.

گلکسی Z Fold 6 اسلیم ممکن است چند هفته یا چند ماه پس از Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Fold 6 Ultra عرضه شود. شایعات می‌گویند که مدل Slim قرار است در سه ماه آخر سال 2024 معرفی شود اما انتظار می‌رود سامسونگ با انتشار یک تیزر در رویداد Unpacked خود که ماه آینده در پاریس برگزار می‌شود، کاربران را غافلگیر کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره واحد ساختگی گلکسی زد فولد 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر