coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا اولترا در کنار سری گلکسی اس 25 عرضه خواهد شد

همانطور که می‌دانید تا معرفی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 تنها دو ماه دیگر باقی مانده؛ اما به تازگی اطلاعاتی فاش شده که خبر آمدن گلکسی زد فولد 6 اسلیم را به ما می‌دهد.

سامسونگ هنوز برای نام نهایی دستگاه جدیدش تصمیم نگرفته، گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا اولترا هرچه که هست احتمالا به خانواده سری گلکسی اس 25 اضافه خواهد شد. یکی از مشاورین به نام Ross Young on در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد در اوایل سال 2025 نسخه ای باریک تر از زد فولد 6 را در کناری سری اس 25 عرضه کند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا اولترا از قلم S پشتیبانی نمی‌کند

گلکسی زد فولد 6 اسلیم همانطور که از نامش پیداست باریک‌تر از نسخه اصلی است اما با صفحه نمایشی بزرگتر. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ با حذف دیجیتالیزر مورد استفاده برای ورودی قلم، موفق شده نسخه باریک‌تری را طراحی کند. در واقع می‌توان گفت که این دستگاه از قلم S پشتیبانی نخواهد کرد.

اولین دسته از پنل‌های تاشو مورد استفاده برای گلکسی زد فولد 6 یا اولترا آینده در سه ماهه چهارم امسال وارد کارخانه های سامسونگ خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این دستگاه در سه ماهه اول سال 2025 در دسترس قرار می‌گیرد.به نظر می‌رسد این دستگاه قیمتی مشابه به نسخه اصلی خود یعنی گلکسی زد فولد 6 خواهد داشت.‌

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به سرعت مجموعه تاشوهای خود را که برخی از آنها جزء بهترین گوشی های سامسونگ 2024 هستند، گسترش داده تا برتری خود را نسبت به سایر رقبا حفظ کند. گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 هم مخاطبینی که به دنبال گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه هستند را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی زد فولد 6 اسلیم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر