coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تازه‌ای از گوشی نوا 13 لایت هواوی فاش شد؛ پشتیبانی از 5G با چیپ جدید Kirin

به تازگی گزارشی منتشر شده که جزئیات بیشتری از گوشی نوا 13 لایت هواوی فاش کرده که بر ارتقاهای آن تمرکز دارد. طبق این گزارش، هواوی احتمالا به زودی سری جدید گوشی‌های میان‌رده نوا 13 را در چین معرفی کند. یک گوشی ناشناس از هواوی با شماره مدل PSD-AL00 قبلاً در گواهینامه 3C مشاهده شده بود که احتمال می‌رفت یکی از مدل‌های سری نوا 13 باشد. اما حالا، گزارش جدید نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالاً جایگزین نوا 12 لایت خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، نوا 12 لایت، مدل ابتدایی گوشی‌های میان‌رده پریمیوم بود که تنها از شبکه‌های 4G و LTE پشتیبانی می‌کرد. اما مدل جدید نوا 13 لایت احتمالاً به پردازنده‌های 5G مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


گوشی نوا 13 لایت هواوی

برخلاف نسل قبلی که از چیپست Snapdragon 778G استفاده می‌کرد، نوا 13 لایت از پردازنده 5G Kirin بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دستگاه در اواخر سال جاری به بازار عرضه شود. همچنین بر اساس گواهینامه 3C، نوا 13 لایت از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به عبارتی، مدل‌های گران‌تر پرو و اولترا ممکن است از شارژ سریع‌تر 100 واتی بهره‌مند شوند. این دستگاه‌ها احتمالاً دارای دوربین‌های پشتی با دیافراگم متغیر نیز خواهند بود که نوید یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 را می‌دهند.

مشخصات جدیدی از هواوی نوا 13 لایت فاش شد؛ پشتیبانی از 5G با چیپ جدید Kirin

پردازنده و فناوری‌های تصویربرداری جدید گوشی نوا 13 لایت

در اخبار مرتبط، شایعات حاکی از آن است که مدل‌های نوا 13 پرو و نوا 13 اولترا با پردازنده Kirin 9010 و فناوری تصویربرداری XMAGE عرضه خواهند شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که هواوی سری نوا 13 را در بازار جهانی خارج از چین نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

گفته می‌شود که معرفی سری نوا 13 به ماه جولای 2024 موکول شده است. برای اطلاعات بیشتر، همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر