;
coinex

تراشه‌ی Kirin 710 هواوی برای گوشی‌‌های میان‌‌رده تولید خواهد شد

جدیدترین گزارش‌‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی هواوی قصد دارد تراشه‌ی Kirin 710 را با هسته‌های Cortex-A73 برای گوشی‌های میان‌رده تولید کند.

تا به حال بسیاری از گوشی‌های هواوی و آنر به تراشه‌ی Kirin 659 مجهز شده‌اند؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، زمان خداحافظی با این تراشه فرا رسیده است. بنا بر گزارش‌های اخیر، HiSilicon در تلاش است تا نسل جدید این تراشه‌ها را با نام Kirin 710 معرفی کند که احتمالا با تراشه‌‌ی اسنپدراگون 710 رقابت خواهد کرد.

تراشه‌‌ی جدید از هسته‌های Cortex-A73 برخوردار شده که در روند 12 نانومتری تولید می‌شود. برای مقایسه بهتر باید بگوییم که تراشه‌ی اسنپدراگون از هسته‌های Kyro A75 تشکیل شده و 10 نانومتری هستند.


بیشتر بخوانید: تلاش هواوی برای افزایش فروش گوشی در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه


گفته می‌شود اولین گوشی هوشمندی که به تراشه‌ی Kirin 710 مجهز می‌شود، هواوی نووا 3 (Huawei nova 3) خواهد بود. این دستگاه از صفحه نمایش کشیده‌ با نسبت ابعاد 19.5:9 و دوربین دوگانه برخوردار می‌شود. هواوی نووا 3 با نام رمزی Paris معرفی شده است؛ اینطور که به نظر می‌رسد، این کمپانی چینی قصد دارد چند گوشی دیگر را با شماره مدل‌های PRA-AL00 و PRA-TL00 رونمایی کند که به تازگی تاییدیه‌ی 3C را بدست آورده‌اند.

انتظار می‌رود که کمپانی هواوی در سال جاری، بیش از 140 میلیون گوشی را به فروش برساند که نیمی از آنها در بازار گوشی‌های میان‌رده عرضه می‌شوند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر