coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بررسی پوکو F6 ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

در این مطلب با بررسی پوکو F6 همراه شما هستیم تا با نگاهی به مشخصات و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و قیمت این گوشی، ارزش خرید آن را ارزیابی کنیم.

سری پوکو F جزء مورد انتظارترین گوشی‌های این برند بود؛ به ویژه خانواده F از این سری که میان رده‌هایی سطح بالا هستند. قبل از ادامه مطلب، لازم به ذکر است که پوکو F6 همان مدل ردمی توربو 3 با نام جدید است؛ پس اگر احتمالاً جایی با این نام برخورد داشتید، به این نکته توجه داشته باشید.

بررسی پوکو F6 نشان می‌دهد که این گوشی، ارزش خرید مورد انتظار از این سری را حفظ کرده و امکانات و قابلیت‌های پیشرفته را با قیمتی رقابتی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. پوکو F6 نسبت به مدل پروی این سری قیمت مناسب‌تری دارد اما تقریباً همان تجربیات کاربری را برای خریداران فراهم می‌کند.

می‌توان گفت که مهم‌ترین قابلیت این گوشی، نمایشگر 6.67 اینچی OLED آن با قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن، +HDR10 و رزولوشن QHD است. چیپ‌ست اسنپدراگون 8s نسل 3، دوربین 50 مگاپیکسلی جدید و سرعت شارژ 90 وات از جمله سایر امکانات و مشخصات این گوشی هستند. در ادامه مطلب، بررسی پوکو F6 را از زوایای مختلف ادامه می‌دهیم، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بررسی پوکو F6

پوکو F6 هم در یک جعبه معمولی حاوی راهنمای محصول، کابل USB-C به USB-A برای شارژ و انتقال داده و یک شارژر 90 واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شیائومی یک قاب سیلیکون خاکستری تیره هم برای حفاظت هر چه بیشتر از این گوشی در جعبه آن قرار داده است.

بررسی پوکو F6
بررسی پوکو F6

مشخصات Poco F6 را در جدول زیر مشاهده می‌کنید و در ادامه مطلب، امکانات و مشخصات فنی این گوشی را از زوایای مختلف بررسی می‌کنیم.

بررسی پوکو F6 مشخصات فنی پوکو F6
طراحی و ساختار
  • 160.5 × 74.5 × 8 میلی‌متر
  • وزن 179 گرم
  • پنل جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس ویکتوس)، فریم پلاستیکی، پنل پشت پلاستیکی
  • دو سیم‌کارت (نانو سیم، dual stand by)
  • گواهینامه IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب
  • رنگ بندی مشکی، سبز، تیتانیم
نمایشگر
  • AMOLED، قابلیت نمایش  68 میلیارد رنگ، نرخ نوسازی 120 هرتز، دالبی ویژن، حداکثر روشنایی 2400 نیت (peak)، پشتیبانی از +HDR10
  •  6.67 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه حدود 89.8 درصد
  • رزولوشن 2712×1220 پیکسل، تراکم پیکسل حدود 446  ppi
  • گوریلا گلس ویکتوس
نرم‌افزار
  • اندروید 14 با رابط کاربری HyperOS
تراشه
  • اسنپدراگون 8s نسل 3 (4 نانومتر)
  • پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای شامل یک هسته 3 گیگاهرتزی Cortex-X4، چهار هسته 2.8 گیگاهرتزی کورتکس A720 و 3 هسته 2 گیگاهرتزی کورتکس A520
  • پردازنده گرافیکی Adreno 735
رم و حافظه داخلی
  • رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی
  • درگاه حافظه ندارد
دوربین اصلی
  • 50 مگاپیکسل، لنز واید، دیافراگم f/1.6، سیستم لرزشگیر OIS و PDAF
  • 8 مگاپیکسل، اولترا واید
  • فلش LED، پانوراما، HDR
  • قابلیت ضبط ویدیوی 4k با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل با نرخ 30، 60، 120 و 240 فریم بر ثانیه
  • gyro-EIS
دوربین سلفی
  • 20 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.2
  • HDR
  • قابلیت ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه
باتری
  • غیرقابل تعویض با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • شارژ باسیم 90 وات، PD3.0 ، شارژ 2 تا 100% ظرف 35 دقیقه (طبق تبلیغات کمپانی)
صدا
  • اسپیکر استریو
  • جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارد
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو باند
  • بلوتوث نسخه 5.4، A2DP ،LE
  • NFC دارد (بسته به بازار/منطقه)
  • رادیو ندارد
  • پورت مادون قرمز
  • GPS, GALILEO, GLONASS, QZSS, BDS (B1I+B1c)
  • USB Type-C 2.0 و OTG
  • اینترنت 5G
سنسورها
  • اثر انگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت مجازی
قیمت پوکو F6 حدود 419 دلار

بررسی پوکو F6 از نظر طراحی و ساختار

پوکو F6 جدید از نظر طراحی نسبت به F5 تغییر چشمگیری نداشته؛ اما چند تغییر قابل توجه در این گوشی مشاهده می‌شود. مثلاً حلقه‌های دوربین این گوشی بزرگتر شده، فلش LED دایره‌ای شکل و جایگزین دوربین سوم بی‌استفاده قبلی شده؛ اما حس و حال کار با گوشی و گرفتن آن در دست، مثل گذشته است.

بررسی پوکو F6

بدنه گوشی پلاستیکی است اما برای حفاظت از نمایشگر، از گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده و این گوشی پوکو هم گواهینامه ضد آب را IP64 دارد.

انحنای پنل پشت گوشی به راحت‌تر شدن استفاده از آن کمک می‌کند و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست قرار گرفته‌اند؛ طوری که به راحتی می‌توان به آنها دسترسی داشت.

این گوشی 180 گرمی در دست کاملاً سبک به نظر می‌رسد که این ویژگی با توجه به ابعاد 6.67 اینچی پنل گوشی، قابل توجه است. رنگ‌های این گوشی شامل مشکی، سبز و تیتانیم هستند.

یکی دیگر از تغییرات این سری، حذف حسگر اثر انگشت کنار گوشی است که حالا به جای آن از حسگر زیر نمایشگر استفاده شده و تنها ایراد آن، نزدیکی بیش از حد به لبه پایینی گوشی است.

در مجموع، طراحی پوکو F6 حداقل از منظر کاربردی و راحتی استفاده از گوشی، قابل قبول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2024

بهترین گوشی های سامسونگ 2024

بررسی پوکو F6 از نظر نمایشگر

بررسی گوشی پوکو F6 را با ارزیابی نمایشگر این گوشی ادامه می‌دهیم که همان نمایشگر سال پیش است اما با رزولوشن بیشتر. این نمایشگر 6.67 اینچی، دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و قابلیت پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10+ است. سرعت و دقت واکنش این نمایشگر برای استفاده با انگشت خیس، ارتقاء پیدا کرده است.

بررسی پوکو F6

در تست‌های روشنایی تصویر، این گوشی در حالت دستی رکورد 545 نیت و در حالت خودکار امتیاز 1218 را ثبت کرده که برای محیط‌های باز و روشن، زاویه دید مناسبی فراهم می‌کند.

سه حالت برای تنظیم نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر وجود دارد که شامل حالت‌های 60 و 120 هرتز و حالت پیش‌فرض هستند. در حالت پیش‌فرض، هنگام تماشای محتوای ایستا یا اجرای اپلیکیشن‌های ویدیویی مثل یوتیوب، نرخ نوسازی تصویر به 60 هرتز کاهش پیدا می‌کند. بررسی Poco F6 نشان داده که نرخ نوسازی تصویر نمایشگر این گوشی، در حالت AoD (نمایشگر همیشه روشن) یا صفحه قفل، به 30 هرتز کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2024

بهترین گوشی های پایین رده 2024

بررسی پوکو F6 از نظر نرم‌افزار

Poco F6 با جدیدترین نسخه HyperOS و اندروید 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ در نتیجه نرم‌افزار این گوشی برای کاربران MIUI بسیار آشنا است. تفاوت چشمگیری در نرم‌افزار این گوشی نسبت به چند نسخه آخر MIUI مشاهده نمی‌شود اما در مجموع، ظاهر این سیستم‌عامل شیک‌تر و جدیدتر شده و طبق ادعای شیائومی، یکسری بهینه‌سازی عملکردی هم در آن اعمال شده‌اند.

بررسی پوکو F6

پوکو F6 و پوکو F6 پرو هر دو حداقل سه سال آپدیت نرم‌افزاری و چهار سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند.

بیشتر امکانات HyperOS در این نسخه هم مشاهده می‌شود اما بین امکانات و قابلیت‌های این سیستم‌عامل در گوشی‌های مختلف شیائومی تفاوت‌هایی مشاهده می‌شود و رویکرد مورد استفاده برای گوشی‌های پوکو هم کمی متفاوت است.

البته این شکاف به مرور زمان کمتر شده و تفاوت‌های بین نسخه‌های پوکو و شیائومی HyperOS چندان زیاد نیستند. مثلاً در گوشی‌های پوکو، کشوی اپلیکیشن‌ها در حالت پیش‌فرض فعال است و می‌توانید برای قفل کردن صفحه دستگاه، روی یک فضای خالی از صفحه هوم ضربه بزنید. این قابلیت در گوشی‌های شیائومی و ردمی که با نسخه جهانی HyperOS در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، در دسترس نیست.

لازم به ذکر است که قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی که هنوز در نسخه بتا قرار دارند، پس از تأیید نهایی، برای گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو هم در دسترس خواهند بود.

بررسی پوکو F6 از نظر عملکردی نشان داده که این گوشی سیستم‌عامل نسبتاً سنگین HyperOS را به راحتی اجرا می‌کند و مشکلاتی مثل افت سرعت، تأخیر و غیره در آن دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2024

بهترین گوشی های وان پلاس 2024

بررسی پوکو F6 از نظر عملکرد

پوکو F6 یکی از اولین گوشی‌های مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 8s نسل 3 است که جزئیات آن از جمله تعداد هسته‌ها را در جدول مشخصات فنی Poco F6 مشاهده می‌کنید. کوالکام برای کاهش هزینه‌های تولید این پردازنده از مودمی قدیمی‌تر استفاده کرده اما این چیپ‌ست هم مجهز به یک ISP (پردازشگر سیگنال تصویری) پیشرفته و اتصالات نسل جدید مثل وای فای 7 است.

بررسی پوکو F6

از نظر عملکردی، نیاز به توضیح زیادی نیست چون پوکو F6 و F6 پرو هر دو از نظر عملکرد خام نسبت به رقبا پیش‌تر هستند. به ویژه پوکو F6 که با وجود قیمت کمتر، به پوکو F6 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نزدیک است.

بررسی پوکو F6 نشان می‌دهد که سطح عملکرد این گوشی برای استفاده‌های طولانی مدت به خوبی حفظ می‌شود. این گوشی پوکو در تست فشار پردازنده حدود 83 درصد از حداکثر عملکرد تئوری خودش را حفظ کرده و دمای آن به خوبی کنترل شده است.

تنها در تست کنترل گرما، پس از حدود 10 دقیقه، شاهد افت عملکرد گوشی هستیم.

در تست‌های ثبات عملکرد جی‌پی‌یو، این گوشی پوکو در مجموع خوب عمل کرده و در تست فشار GPU Wild Life به امتیاز 77 درصد دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو 2024

بهترین گوشی های اوپو 2024

بررسی پوکو F6 از نظر باتری و سرعت شارژ

نقد و بررسی پوکو F6 را با نگاهی به مشخصات باتری این گوشی ادامه می‌دهیم. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پنل 6.67 اینچی OLED و چیپ‌ست اسنپدراگون جدید این گوشی به همراه نرم‌افزار آن تأثیر زیادی در ماندگاری شارژ گوشی دارند. متأسفانه، بررسی Poco F6 نشان داده که این گوشی از نظر ماندگاری شارژ، نسبت به محصولات رقیبت برتری خاصی ندارد.

بررسی پوکو F6

ماندگاری شارژ این گوشی در حالت استفاده فعال 10 ساعت و 36 دقیقه بوده که رقم بسیار کمی است و برای تست وبگردی و پخش ویدیو هم کمتر است. ظاهراً این روند جدید است و هیچ کدام از گوشی‌های امسال شیائومی، به غیر از شیائومی 14 از نظر ماندگاری شارژ نسبت به رقبا پیش نیستند.

پوکو F6 با یک شارژر 90 واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که عملکرد خیلی خوبی دارد. این شارژر، باتری پوکو F6 را تنها ظرف 15 دقیقه بیش از 50 درصد شارژ می‌کند و شارژ کامل گوشی هم کمی بیشتر از نیم ساعت زمان می‌برد. چنین رکوردهایی، برای پشت سر گذاشتن همه رقبا و نزدیک شدن به بهترین‌های شیائومی کفایت می‌کنند.

در منوی باتری Poco F6 دو گزینه برای تنظیم شارژ وجود دارد. ظاهراً یکی از این گزینه‌ها، امکان شارژ گوشی را با پتانسیل شارژ کامل فراهم کرده و دیگری، سرعت شارژ را برای چند درصد اول ارتقاء می‌دهد.

بررسی پوکو F6 از نظر صدا و اسپیکرها

پوکو F6 هم مثل مدل ساده این گوشی یک سیستم اسپیکر استریوی ترکیبی دارد. این یعنی از اسپیکر بالایی گوشی، برای پخش صدای مخاطب در تماس تلفنی هم استفاده می‌شود.

از نظر بلندی صدا، پوکو F6 به امتیاز خیلی خوب دست پیدا کرده و کیفیت صدای خیلی خوبی هم دارد. همچنین، بررسی گوشی پوکو F6 نشان داده که این گوشی، صدایی کامل و شفاف دارد. در صورت بلند کردن صدا، کیفیت وکال‌ها کمی کاهش پیدا می‌کند اما در همه حالت‌ها، بیس به خوبی شنیده می‌شود. حتی می‌توان گفت که کیفیت صدای این گوشی نسبت به گوشی‌های رقیبی مثل گلکسی A55 بهتر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های آنر 2024

بهترین گوشی های نوکیا 2024

بررسی پوکو F6 از نظر دوربین

در این بخش از نقد و بررسی پوکو F6 نگاهی به سیستم دوربین این گوشی و عملکرد آن داریم. دوربین پوکو F6 نسبت به نسل قبل چند تغییر داشته از جمله تغییرات دوربین اصلی و سلفی که البته پیشرفت چشمگیری محسوب نمی‌شوند؛ اما حذف دوربین ماکروی رزولوشن پایین قبلی، حرکت مثبتی است. همانطور که در جدول مشخصات پوکو F6 مشاهده می‌کنید، این گوشی یک حسگر 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.

بررسی پوکو F6

دوربین اصلی پوکوF6  در نور روز کیفیت خوبی دارد. جزئیات تصویر خوب، نویز کم و پردازش رنگ‌ها مناسب است. این تصاویر از نظر محدوده پویا هم وضعیت خیلی خوبی دارند.

در مجموع، دوربین Poco F6 از نظر رنگ چهره و پوست عملکرد خیلی خوبی ندارد و گاهی اوقات پوست را بیش از حد سفید و صاف می‌کند. تصاویر این دوربین در حالت 50 مگاپیکسلی تفاوت چشمگیری نسبت به حالت پیش‌فرض ندارند اما توصیه می‌شود که خود شما این حالت را امتحان کنید.

تصاویر زوم 2 برابری 12.5 مگاپیکسلی گوشی، از نظر جزئیات در حد تصاویر 50 مگاپیکسلی هستند اما کاهش نویز در آنها بهتر انجام می‌شود.

دوربین اولتراواید این گوشی، کیفیت نسبتاً خوبی دارد. جزئیات تصویر این دوربین خوب است و کاهش نویز در آن به خوبی انجام می‌شود.

بررسی گوشی پوکو F6 نشان می‌دهد که کیفیت سلفی‌های این گوشی از جهاتی خوب و از جهاتی معمولی است. کنتراست تصویر این دوربین کم است و رنگ پوست در آنها به خوبی پردازش می‌شود. جزئیات تصویر هم کافی است اما از آنجایی که این حسگر از نوع Quad Bayer است، این تصاویر واقعاً 20 مگاپیکسلی محسوب نمی‌شوند. مهم‌ترین مشخصه دوربین جلوی این گوشی، پوشش وسیع تصویر آن است.

کیفیت تصاویر در نور کم

دوربین Poco F6 در نور کم هم عملکرد خوبی داشته و تصاویر باکیفیتی تولید می‌کند. در حالت خودکار، خود گوشی در مواقع مورد نیاز حالت Night را فعال می‌کند. در این حالت، سایه‌ها روشنایی مناسبی داشته و هایلایت‌ها به خوبی تشکیل می‌شوند. جزئیات و نویز تصویر هم مناسب است و از نظر رنگ هم مشکلی در آنها مشاهده نمی‌شود.

بررسی پوکو F6

در حالت زوم 2 برابری هم کیفیت دوربین گوشی خوب است اما با نگاهی نزدیک‌تر، می‌توان متوجه افزایش مقیاس آنها شد.

دوربین اولتراواید گوشی در شرایطی با نور کم، کیفیت چندان خوبی ندارد. محدوده پویا تصویر خوب است اما رنگ‌ها کمی تغییر می‌کنند. تصویر کاملاً صاف است – بیشتر از تصویر F6 پرو.

کیفیت ویدیوها

همانطور که در جدول مشخصات پوکو F6 مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدیو 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد و دوربین اولتراواید گوشی هم می‌تواند ویدیوهای 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند. این گوشی، رزولوشن 8K پوکو F6 پرو را ندارد و امکان ضبط ویدیوهای 4K24 هم با آن وجود ندارد (چنین ویدیوهایی فقط با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه قابل ضبط هستند). در عین حال، Poco F6 سیستم لرزشگیر همیشه فعال را هم دارد.

بررسی Poco F6 نشان می‌دهد که کیفیت ویدیوهای 4K دوربین اصلی این گوشی بسیار خوب است. جزئیات این ویدیوها در نرخ 30 فریم بر ثانیه بسیار خوب و در حد پوکو F6 پرو قرار دارد. مثل این گوشی، کیفیت ویدیوهای پوکو F6 هم در نرخ 60 فریم بر ثانیه کاهش پیدا می‌کند. مدل F6 از نظر اشباع رنگ، نسبت به پرو محدودتر عمل کرده و حالت طبیعی رنگ‌ها را بهتر حفظ می‌کند. تصاویر 1080 پیکسلی دوربین اولتراواید هم کاملاً معمولی و فاقد جزئیات هستند.

سیستم لرزشگیر Poco F6 کاملاً خوب کار می‌کند. لرزش ناشی از پیاده‌روی، گاهی اوقات کیفیت تصویر را کاهش می‌دهد اما در مجموع این دوربین و دوربین اولتراواید گوشی از نظر لرزشگیری خوب عمل می‌کنند.

در محیط‌هایی با نور کم هم دوربین اصلی پوکو F6 عملکرد خوبی داشته و حتی کمی نسبت به F6 پرو بهتر کار می‌کند. ویدیوهای این دوربین از نظر جزئیات خوب هستند، محدوده پویای وسیعی دارند و اشباع رنگ را به خوبی حفظ می‌کنند. بهتر است از دوربین اولتراواید گوشی برای فیلمبرداری در محیط‌های تاریک استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی 2024

بهترین گوشی های موتورولا در بازار ایران

بررسی پوکو F6 از نظر قیمت و محصولات رقیب

با وجود ارتقای Poco F6 نسبت به پوکو F5، شیائومی قیمت این گوشی را افزایش نداده اما باز هم می‌توانید در این بازه قیمت، گوشی‌های خوبی پیدا کنید. قیمت Poco F6 از 379 دلار شروع می‌شود. این قیمت مربوط به مدل 256 گیگابایتی گوشی با 8 گیگابایت رم است.

بررسی پوکو F6

پوکو F6 Pro از نظر عملکرد، سرعت شارژ و کیفیت دوربین نسبت به F6 معمولی برتری دارد اما قیمت پوکو F6 نسبت به این گوشی بیش از صد دلار کمتر است و در عین حال، تجربیات کاربری مشابهی را رقم می‌زند.

یکی دیگر از رقبای این گوشی، ردمی نوت 13 پرو پلاس فایوجی است. قیمت این گوشی کمی کمتر است، اما سرعت شارژ بالا و کیفیت دوربین بسیار خوبی دارد. در عین حال، پوکو F6 از نظر عملکرد کلی بهتر بوده و از نظر نمایشگر و باتری، در سطح ردمی نوت 13 پرو پلاس قرار دارد.

پوکو X6 پرو هم که اخیراً رونمایی شد، یکی دیگر از رقبای پوکو F6 با قیمت کمتر است. این دو گوشی شباهت زیادی به هم دارند؛ اما مدل X6 از نظر عملکردی، کیفیت دوربین و سرعت شارژ کمی ضعیف‌تر است. البته این به معنای قوی نبودن عملکرد یا سرعت شارژ X6 پرو نیست و با توجه به قیمت این گوشی، می‌توان آن را انتخاب بهتری دانست.

ریلمی 12 پرو یا پرو پلاس، گلکسی A55، ناتینگ فون 2a و تکنو کامون 30 پریمیر هم از جمله سایر مدل‌هایی با قیمت مشابه هستند که توصیه می‌کنیم نگاهی هم به آنها داشته باشید.

جمع‌بندی

در پایان بررسی پوکو F6 می‌توان نتیجه گرفت که شاید لقب قاتل پرچمدارها برای Poco F6 مناسب نباشد، اما باز هم این گوشی از بعضی جهات به این لقب بسیار نزدیک است. مثلاً این گوشی پوکو، کیفیت تصویر بسیار خوب، صدای باکیفیت، عملکرد کم نظیر (در این بازه قیمت) و سرعت شارژ بالایی دارد. می‌توان گفت که پوکو F6 یک گوشی قوی برای گیمینگ و عکس و ویدیو با قیمت مناسب است. در عین حال، ضعیف بودن ماندگاری شارژ و معمولی بودن کیفیت دوربین، باعث شده که این گوشی برای همه مناسب و قابل توصیه نباشد.

سوالات پرتکرار

قیمت پوکو F6 چقدر است؟

قیمت Poco F6 از 379 دلار شروع می‌شود. این قیمت مربوط به مدل 256 گیگابایتی گوشی با 8 گیگابایت رم است.

آیا پوکو F6 ارزش خرید دارد؟

این گوشی پوکو، کیفیت تصویر بسیار خوب، صدای باکیفیت، عملکرد کم نظیر (در این بازه قیمت) و سرعت شارژ بالا دارد و یک گوشی قوی برای گیمینگ و کار با مالتی مدیا با قیمت مناسب محسوب می‌شود. در عین حال، ضعیف بودن ماندگاری شارژ و معمولی بودن کیفیت دوربین، باعث شده که این گوشی برای همه مناسب و قابل توصیه نباشد.

دوربین پوکو F6 چند مگاپیکسلی است؟

این گوشی یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی پوکو F6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقدر زشت و بدقواره هست این گوشی

    پاسخ