coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک [ بیوگرافی + عکس]

مسابقه جوکر ۲ با حضور هادی کاظمی و جواد رضویان به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک با ما همراه شوید.

فصل اول مسابقه جوکر با اجرای سیامک انصاری به یک رئالیتی‌شوی پربیننده‌ی ایرانی تبدیل شد. استقبال خوب مخاطبان از این برنامه، سازندگان را بر آن داشت تا فصل جدید مسابقه جوکر ایرانی را بسازند.

این فصل برنامه تغییرات زیادی نسبت به فصل اول دارد و مهمانان و عوامل جدیدی با احسان علیخانی برای تولید آن همکاری کرده‌اند. سید جواد رضویان، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی برخی از مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک هستند.

اگر از علاقه‌مندان رئالیتی‌ شوهای کمدی ایرانی هستید، می‌توانید مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک را 1403/03/16 از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، زندگینامه و عکس مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک و بیوگرافی میزبان ابن برنامه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک

شرکت کنندگان برنامه جوکر ایرانی همچون برنامه‌های شب‌های مافیا و شام ایرانی از بین هنرمندان و بازیگران انتخاب شده‌اند. مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی به میزبانی احسان علیخانی شرکت‌کنندگان بخش اول از مسابقه جوکر 2 هستند.

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک، محصول استودیو قرن جدید است. در فصل اول سیامک انصاری میزبان و داور این مجموعه، و علی لک‌پوریان بازیگر ثابت هفت فصل‌ جوکر 1 بود. در فصل دوم احسان علیخانی میزبان و داور این مسابقه است.

مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک
مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک

فصل دوم مسابقه پرطرفدار جوکر ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی ساخته شده است. برای فصل جدید جوکر، دکور 360 درجه زیبایی طراحی شده که بسیار جذاب و دیدنی است.

در مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک، هشت نفر از بازیگران مشهور به میزبانی احسان علیخانی در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت زمانی معین باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندند یا لبخندی بزنند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کنند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شوند. بیش از ۵۰ دوربین همه حرکت‌های مهمانان برنامه را در دکور 360 درجه مسابقه، رصد می‌کنند.

هادی کاظمی

 زندگینامه بازیگران فصل جدید جوکر

زندگینامه بازیگران فصل جدید جوکر را با هادی کاظمی، یکی از محبوب‌ترین بازیگران کمدی سینما و تلویزیون آغاز می‌کنیم. هادی کاظمی در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او سه برادر به‌نام‌های مهدی و حامد و توحید دارد که حامد و توحید با هم گروه موسیقی دکور را شکل دادند.

او بازیگری را از دوران مدرسه آغاز کرد و سپس در دانشگاه در رشته بازیگری به تحصیل پرداخت. کاظمی از سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد اما سال‌ها بعد با ایفای نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره شناخته شد.

از دیگر کارهای او می‌توان به سریال «در چشم باد» (نقش عباس پذیرش هتل)، مجموعه «قهوه تلخ» (نقش باباشاه) و سریال علی‌البدل به کارگردانی سیروس مقدم اشاره کرد. در حال حاضر کاظمی یکی از کمدین‌های محبوب و مشهور کشورمان به شمار می‌آید. هادی کاظمی در ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های ایرانی 

مجید مظفری

عکس مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک

مجید مظفری یکی دیگر از مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک ، زاده‌ی بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۲۹ در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۰ آغاز نمود و در سال 1354 با بازی در مجموعه غریبه به کارگردانی محمدعلی زرندی‌فر وارد قاب تلویزیون شد.

مظفری یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس سپری کرد و سپس به طور حرفه‌ای به بازیگری در تئاتر، سینما و تلویزیون ادامه داد. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری بازی کرده است. فیلم‌های سینمایی خوب، بد، جلف، وقتی همه خوابیم، تماس شیطانی، قلب‌های ناآرام، روزهای انتظار و سه مرد عامی برخی از آثار کارنامه هنری مجید مظفری هستند.

مجید مظفری با نقش‌آفرینی در فیلم مسافران ساخته‌ی بهرام بیضایی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی همچنین برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم نامزد بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شده است.

مظفری در سال ۱۳۹۷ از سوی رئیس شرکت مادر تخصصی شرکت توسعه گردشگری و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی به عنوان سفیر گردشگری معرفی شد. مجید مظفری سال‌هاست ازدواج کرده و تنها یک دختر به‌ نام نیکی دارد.

نیما شعبان‌نژاد

عکس مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک
عکس مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک

در ادامه بیوگرافی بازیگران مسابقه جوکر 2 می‌رسیم به نیما شعبان‌نژاد که در بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان در خانواده‌ای ایرانی به دنیا آمده است. سه سال و شش ماه داشت که با بازگشت خانواده در تهران ساکن شدند. مادر او نقاش و پدربزرگش (محمد پناهنده) از عکاسان نام آشنای ایران است.

شعبان‌نژاد دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی تئاتر است و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر شروع کرده‌ است.

وی با معرفی محمد زیکساری که نقش استاد کهنمویی را در برنامه خندوانه بازی می‌کرد، وارد خندوانه شد و با بازی درخشان خود در این برنامه به شهرت رسید. او در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

نیما شعبان‌نژاد در مصاحبه‌ای گفته بود: «من ۱۵ سال تمرین کرده‌ام که به اینجا رسیده‌ام، برای این جایگاه هم نمایش اضافی نداده‌ام، چون نه آدم حسودی هستم، نه می‌گویم بیایید من را ببینید؛ به یک نفر هم نگفته‌م که در خندوانه‌ام و من را ببینید، نه به فامیل، نه حتی خانواده‌ام. اگر کارت را درست انجام بدهی، همیشه سراغت می‌آیند.

نیما شعبان‌نژاد پس از برنامه خندوانه در سریال‌های ممنوعه، رهایم نکن، هیولا، دراکولا، دوپینگ و فیلم‌های آینده، بعد از اتفاق، لب خط، راز بقا و برنامه اسکار مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

امیرحسین رستمی

 زندگینامه بازیگران فصل جدید جوکر

امیرحسین رستمی، زاده‌ی دوازدهم بهمن ماه سال 1354 در تهران است. او دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد است و به واسطه پیمان قاسم‌خانی برای بازی در سریال شمس العماره معرفی شد و با بازی در این سریال در نقش شکور به شهرت رسید.

رستمی در آثاری از جمله مرد هزار چهره، وضعیت سفید، آسمان همیشه ابری نیست، دختران حوا، یه تیکه زمین، پژمان، آخرین بازی، یادداشت‌های یک زن خانه‌دار، لیسانسه‌ها، آچمز، فوق لیسانسه‌ها، صفر بیست و یک، اسپاگتی در هشت دقیقه، فقط چشم‌هاتو ببند، رئیس، خاک آشنا، یک عاشقانه ساده، عملیات مهد کودک، نهنگ عنبر، یک دزدی عاشقانه، قاتل اهلی، گیج‌گاه، آهنگ دو نفره، قهوه تلخ، همسایه‌ها، شتر مرغ، شهرزاد، ساخت ایران ۲ و هشتگ خاله سوسکه به نقش‌آفرینی پرداخته است.

امیرحسین رستمی ازدواج کرده است و یک پسر به نام آرشیا دارد. وی مدیر یک شرکت بازرگانی و جوان‌ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است. رستمی از سال 1384 وارد عرصه مدلینگ شده است.

خوش پوشی برای رستمی اهمیت ویژه‌ای دارد. او عاشق طبیعت، فصل بهار و تابستان، گل و ورزش‌هایی مانند شنا و تنیس است.

نصرالله رادش

بیوگرافی بازیگران مسابقه جوکر 2

نصرالله رادش هم از مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک است که حالا به معرفی او رسیدیم. نصرالله رادش زاده‌ی دوازدهم آذر ماه سال ۱۳۴۵ در آبادان است. او دارای مدرک کاردانی تئاتر بوده و بازیگری را با اجرای نمایش آغاز کرده است.

وی در سال 1372 برای بازی در مجموعه «پرواز 57» به کارگردانی مهران مدیری جلوی دوربین رفت و یک سال بعد با سریال طنز پربیننده‌ی ساعت خوش مشهور شد. ورودش به مجموعه پرواز 57 از فیلم جشن دانش‌آموختگی در فرهنگسرای نیاوران شروع شد که مهران مدیری بعد از دیدن آن، رادش را به بازی در پرواز 57 دعوت کرد.

رادش با سریال روزگار جوانی و زیر آسمان شهر به اوج شهرت رسید. این بازیگر باتجربه و توانمند پس از چند سال وقفه کاری، با بازی در نقش «حیف نون» در مجموعه‌ی «باغ مظفر» و نقش ربات 65 در سریال مسافران، دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

نصرالله رادش از ازدواج اولش که 8 سال دوام داشته، یک پسر به نام پرهام دارد. او در سال 1396 با انتشار عکس همسر دومش (آرزو محمود) خبر ازدواج خود را را رسانه‌ای کرد و نوشت؛ «خدایا قدرشناسی را به من هدیه بنما.»

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

بهترین فیلم های اکشن ایرانی

سید جواد رضویان

عکس مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک
زندگینامه بازیگران فصل جدید جوکر

سید جواد رضویان در ششم مرداد ماه سال ۱۳۵۳ در قم به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی است. سبک نقاشی‌اش الیستراسیون، سبک تصویر سازی کودک است. رضویان سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بوده است. راهنمایی‌ها و تشویق‌های مهران باعث شد که جواد به بازیگری علاقه‌مند شود.

او در سال ۱۳۷۳ خیلی اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. شهرت رضویان برای بازی‌های جذاب و خاصش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری از جمله پاورچین، در حاشیه ۱ و در حاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

رضویان تجربه کارگردانی هم دارد، اما نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار بگیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

جالب است بدانید جواد رضویان در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند؛ او تاکنون چند آلبوم منتشر کرده است. از میان آهنگ‌های او می‌توان به تقدیر، دلت میاد، دنیا دیگه مثل تو نداره، بانوی قصه، قسمت نمیشه انگار، میخوام تو ابرا، بیا پیشم بابا و بزن بریم اشاره کرد.

سید جواد رضویان سال‌هاست ازدواج کرده و یک فرزند به نام یامین دارد.

گفتنی است در فصل پنجم مسابقه جوکر یک، ابتدا قرار بود سید جواد رضویان در این برنامه شرکت کند. اما قبل از ضبط برنامه به دلیل جراحی دندان نتوانست در این برنامه شرکت نماید و علیرضا مسعودی در شب قبل از ضبط برنامه جایگزین او شد.

محمدرضا علیمردانی

بیوگرافی بازیگران مسابقه جوکر 2

محمدرضا علیمردانی در یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵در تنکابن به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی کارشناسی تئاتر است. وی چهار خواهر و یک برادر دارد. علیمردانی سال‌هاست ازدواج کرده و یک دختر به نام سارا دارد.

علیمردانی فعالیت هنری خود را از سال 1370 آغاز کرد و برای اولین بار در مجموعه نوروز 76 ساخته داریوش کاردان مقابل دوربین رفت و حالا بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

نوروز ۷۶، آشتی‌کنان، روز رفتن، تاوان، گل یا پوچ، مأمور بدرقه و پایتخت برخی از آثاری هستند که محمدرضا علیمردانی در آن‌ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده حضور داشت. او همچنین راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین بود. او علاوه بر گویندگی و بازیگری، اجرای سه برنامه چهل تیکه (۱۳۹۸–۱۳۹۹)، شب‌های مافیا (۱۳۹۹) و ناتو (۱۴۰۲-تااکنون) را در کارنامه هنری خود دارد.

جالب است بدانید محمدرضا علیمردانی با بیماری لارنژیت متولد شده و تا 14 سالگی قادر به حرف زدن نبود. در حالیکه پزشکان از درمانش ناامید شده بودند، او با مطالعه سرگذشت یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و پس از یک ماه سکوت درمان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

بهرنگ علوی

مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک
بیوگرافی بازیگران مسابقه جوکر 2

در پایان معرفی مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک به زندگینامه بهرنگ علوی می‌پردازیم. علوی در یکم فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی اصالتاً اهل آمل است. پدرش فرهنگی بازنشسته و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است. علوی دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی با رایانه است. همچنین او از دانش‌آموختگان رشته‌‌ی بازیگری از اولین دوره فارغ‌التحصیلان مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

بهرنگ علوی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرد. او در نوجوانی با ایفای نقش در یک تئاتر مدرسه‌ای، بهترین بازیگر منطقه ۶ آموزش و پرورش و نیز استان تهران شد. پس از آن، در سال ۱۳۷۰ برای تئاتر آدمک چوبی به کارگردانی جهانگیر طاهری در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت.

علوی برای مجموعه برنامه‌های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی جلوی دوربین رفت. سپس با اجرا در تئاتر به بازیگری ادامه  داد. او همزمان با بازی در نماش‌های مختلف، نزد اساتیدی توانمند همچون محمد رحمانیان، حمید امجد، مهتاب نصیرپور، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رؤیا تیموریان، پانته آ بهرام و حبیب رضایی بازیگری را بهتر آموخت.

بهرنگ علوی پس از تئاتر، به انجمن سینمای فیلم کوتاه پیوست و در چند فیلم کوتاه جشنواره‌ای ایفای نقش کرد. او با بازی در تک‌سکانسی در فیلم عیار 14 به کارگردانی پرویز شهبازی وارد سینما شد.

علوی برای بازی در فیلم دربند نامزد نقش مکمل مرد از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و برای ایفای نقش در نمایش «زبان اصلی» (رسول کاهانی) برنده دیپلم افتخار بازیگری مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر شد.

بهرنگ علوی علاوه بر بازیگری، در عکاسی، نویسندگی و طراحی مد مشغول فعالیت است. او سفیر حمایت از کودکان کار، زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار و همچنین برگزارکننده گالری‌ها و بازارچه‌های خیریه است. وی در ورزش‌های شنا، اتومبیل‌رانی، یوگا و بیلیارد مهارت دارد.

میزبان مسابقه جوکر 2

احسان علیخانی میزبان و داور مسابقه جوکر 2، در پانزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. وی دانشجوی دکتری جامع شناسی دانشگاه تهران است. او فعایت هنری خود را با طراحی صحنه و دستیاری کارگردان آغاز کرد. پس از آن با ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه برای تلویزیون به کارش ادامه داد.

مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک

علیخانی در برنامه تلویزیونی «پسرای ایرونی» به عنوان گزارشگر وارد قاب تلویزیون شد و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» و برنامه مناسبتی و پربیننده‌ی «ماه عسل» به شهرت رسید.

احسان علیخانی تاکنون اجراهای برنامه‌هایی گوناگون از جمله صبح آمد، ماه عسل (۱۳۸۶–۱۳۹۷)، سه ستاره (۱۳۹۲–۱۳۹۵)، بهار نارنج (۱۳۹۳–۱۳۹۶) و عصر جدید (۱۳۹۷–۱۴۰۱) را برعهده داشته‌ است.

علیخانی علاو بر اجرا، سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی برنامه‌ی استعدادیابی عصر جدید و فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) و برف آخر (۱۴۰۰) را در کارنامه دارد.

سوالات متداول

مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک کدام بازیگرها هستند؟

مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک هستند.

کارگردان مسابقه جوکر 2 کیست؟

مسابقه جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی ساخته شده است.

مسابقه جوکر 2 کی پخش می شود ؟

مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک، چهارشنبه هر هفته ساعت 08:00 صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مهمانان مسابقه جوکر 2 ؛ طبقه بیست و یک چیست؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر