coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری آیکو 13 (iQOO 13) ممکن است که برخلاف نسل‌های قبلی مدل پرو نداشته باشد

شرکت آیکو به زودی جانشین پرچمدار فعلی خود را روانه بازار خواهد کرد. افشاگری‌های اخیر حاکی از آن هستند که در سری آیکو 13 خبری از مدل پرو نخواهد بود.

گوشی iQOO 12 در دسامبر سال گذشته به بازار عرضه شد و اکنون جانشین آن در دست ساخت است. بر اساس آنچه که تاکنون منتشر شده، ما می‌دانیم که این گوشی با نام iQOO 13 دارای صفحه نمایش تخت OLED 8T LTPO با وضوح 1.5K و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود.

امروز، این مشخصات بار دیگر توسط افشاگری به نام Digital Chat Station تایید شده و علاوه بر آن، یک‌سری جزئیات جدید به دانسته‌های قبلی اضافه شده است. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری آیکو 13

DCS امروز پست جدیدی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن مدعی شده که گوشی iQOO 13 از یک باتری بزرگ با شارژ سریع 100 واتی برخوردار خواهد بود. او به اندازه و ظرفیت دقیق باتری اشاره نداشته، اما از آنجایی که اکثر پرچمداران امسال مانند وان پلاس 13 و اوپو فایند ایکس 8 از باتری‌های 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند، پیش‌بینی می‌شود که آیکو 13 نیز از ظرفیت باتری مشابهی برخوردار باشد. هر چه نباشد این گوشی رقیب بزرگی برای این پرچمداران است و باید در زمینه باتری و شارژدهی در حد و اندازه آنها باشد.

سری آیکو 13

گزارش‌های قبلی نیز حاکی از آن بودند که این گوشی یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گزارش‌ها در بخش اول با نشت جدید تطابق دارند اما در بخش دوم یک تضاد ریز دیده می‌شود که باید صبر کرد و دید، کدام یک درست است.

گفته می‌شود که مدل پرو این سری یعنی آیکو 13 پرو (iQOO 13 Pro) از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K برخوردار خواهد بود.

از سوی دیگر، از آنجایی که هنوز عرضه این مدل از سوی شرکت سازنده تایید نشده، درباره وجود یا عدم وجود آن شک و تردید وجود دارد. البته ممکن است که در آینده وضعیت تغییر کند؛ زیرا هنوز زمان قابل توجهی تا عرضه سری iQOO 13 باقی مانده است. به طور کلی بعید است که آیکو تولید مدل پرو را متوقف کرده و کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری آیکو 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر