coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی وان پلاس پد دو در Geekbench ظاهر شد

یک دستگاه جدید از وان پلاس با نام OnePlus OPD2404 در Geekbench با برخی مشخصات کلیدی ظاهرشده است که احتمال می‌رود وان پلاس پد دو باشد.حضور وان پلاس پد دو در Geekbench برخی از مشخصات کلیدی آن را به ما معرفی می‌کند. بر اساس لیست منتشر شده، این تبلت به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC مجهز بوده و 8 گیگابایت رم داخلی دارد. البته ممکن است گزینه‌های بیشتری برای حافظه ارائه شود.


بیشتر بخوانید:

وان پلاس 13 دارای یک صفحه نمایش باکیفیت و باتری فوق‌العاده بزرگ خواهد بود


مشخصات کلیدی وان پلاس پد دو

وان پلاس پد دو اندروید 14 را اجرا کرده و از نظر عملکرد، OnePlus OPD2404 به ترتیب در تست‌های تک و چند هسته‌ای Geekbench امتیاز 2103 و 6297 را کسب کرد. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه هایی که به این تراشه مجهز هستند، در آزمایشات اولیه عملکرد ضعیف تری دارد؛ البته ممکن است به این دلیل باشد که این یک واحد پیش تولید است. بنابراین نگران نباشید احتمالا نسخه اصلی عملکرد بهتری را ارائه خواهد داد.

Geekbench فعلا مشخصات دیگری از این تبلت را فاش نکرد، اما شایعات ادعا می‌کنند که این تبلت جدید Oppo Pad 3 خواهد بود که مشخصات لو رفته آن شامل تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ویک صفحه پر نور 12.1 اینچی 2120p LCD با 900 نیت است.

گفته می‌شود که اوپو پد 3 با دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 9510 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود.

مشخصات کلیدی وان پلاس پد دو در Geekbench ظاهر شد

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت وان پلاس پد دو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر