coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

لپ تاپ گیمینگ رد مجیک (Red Magic) در ماه جاری به بازار عرضه می‌شود

لپ تاپ گیمینگ رد مجیک در حال آماده شدن برای عرضه به بازار است. به گفته شرکت سازنده، این لپ‌تاپ تا پایان ماه جاری، وارد بازار خواهد شد.

برند Red Magic که معمولا با گوشی‌های گیمینگ قدرتمند و زیبای خود شناخته می‌شود، اکنون در حال ورود به بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. البته این برند، یک‌سری تجهیزات جانبی مانند ماوس بازی، صفحه کلید و مانیتور را قبلا تولید کرده اما تاکنون، لپ‌تاپی را به بازار عرضه نکرده است.

این شرکت، به تازگی یک تیزر تبلیغاتی از لپ تاپ گیمینگ خود را در شبکه اجتماعی Weibo پست کرده و از آن به عنوان محصولی منحربه‌فرد یاد کرده است. شایان ذکر است که لپ تاپ Red Magic در پلتفرم بنچمارک Geekbench و همچنین پلتفرم صدور گواهی 3C نیز ظاهر شده و از این رو برخی از مشخصاتش لو رفته است. برای آگاهی از کلیه اطلاعات موجود از این محصول، در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات لپ تاپ گیمینگ رد مجیک

پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی ویبو، تایید می‌کند که اولین لپ تاپ رد مجیک در اواخر ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد. در این تصویر، به تاریخ دقیق عرضه اشاره نشده، با این حال، گفته می‌شود که در چند روز آینده شاهد رونمایی از این محصول جذاب و دیدنی خواهیم بود.

لپ تاپ گیمینگ رد مجیک
Red Magic Gaming Laptop

طبق آنچه که در تصویر دیده می‌شود، این لپ‌تاپ از حاشیه‌های بسیار نازک در هر سه طرف نمایشگر برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که لوگوی این برند با نور پس‌زمینه RGB روی بدنه دستگاه حک شده باشد. پوستر منتشر شده، جزئیات بیشتری را فاش نمی‎‌کند اما از آنجایی که این لپتاپ با شماره مدل GN001J در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ مشاهده شده، از وجود پردازنده قدرتمند Core i9 13950HX اینتل آگاه هستیم.

این یک چیپست سطح بالا از سری Raptor lake سال گذشته است و قدرت زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. از 24 هسته با فرکانس پایه 2.20 گیگاهرتزی تشکیل شده و با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4070 جفت می‌شود. همچنین، لپ تاپ گیمینگ Red Magic به احتمال زیاد دارای 16 گیگابایت رم خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه در مرجع صدور گواهی 3C نیز ظاهر شده که پشتیبانی از آداپتور برق 280 واتی ساخته شده توسط BYD را نشان می‌دهد. این لپتاپ گواهی‌های بلوتوث، وای‌فای و CMIIT را هم دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ تاپ گیمینگ رد مجیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر