coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی K80 پرو از یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

گوشی جدید و مورد انتظار ردمی یعنی ردمی K80 پرو دارای یک صفحه نمایش با وضوح 2K و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، برند زیرمجموعه شیائومی، Redmi، در ماه جاری از گوشی هوشمند ردمی K70 Ultra خود در چین رونمایی خواهد کرد. پس از آن، نوبت به پرچمداران سری ردمی K80 می‌رسد. گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد، نشان می‌داد که مدل پرو این سری، دارای یک لنز تله فوتو با زوم 3 برابر و یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود. حال، امروز، جزئیات بیشتری درباره مشخصات این مدل فاش شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K80 پرو

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، از وجود یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیسکلی با زوم 3 برابر در Redmi K80 Pro خبر داده است. علاوه بر این، او مدعی شده که این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت با وضوح 2K و یک تراشه پرچمدار از شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود.

ردمی K80 پرو

این افشاگر در پست‌های قبلی خود ظرفیت باتری و سرعت شارژ را برابر 5500 میلی آمپر ساعت و 120 وات اعلام کرده اما درباره سایر مشخصات و قابلیت‌ها هنوز اطلاعاتی فاش نشده است.

ما می‌دانیم که ردمی K80 Pro همراه با برادر کوچک‌تر خود یعنی Redmi K80 وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که نسخه پایه درست مانند نسخه پرو دارای صفحه نمایش تخت اولد با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. به احتمال زیاد، دوربین تله فوتو در ردمی K80 Pro مشابه ردمی K70 Pro خواهد بود، اما اینکه از چنین دوربینی در ردمی K80 هم استفاده شود یا خیر، هنوز مشخص نیست. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که تفاوت اصلی میان دو مدل پایه و پرو، در بخش سخت افزار و به کارگیری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در ردمی K80 باشد.

ردمی K80 پرو
Redmi K70 Pro

افشاگر دیگری به بخش طراحی و شکل ظاهری پرداخته و گفته است که هر دو گوشی از طراحی نوین در پنل پشت و مواد شیشه‌ای جدید برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، گزارشی در ماه گذشته منتشر شده که نشان می‌دهد امسال خبری از Redmi K80E، به عنوان جانشین Redmi K70E سال گذشته، نخواهد بود. به طور کلی شیائومی قصد دارد که تمرکز خود را روی مدل‌های برتر و پریمیوم سری K ردمی بگذارد.

البته همان‌طور که می‌دانید، پرچمدار اصلی شرکت شیائومی یعنی سری شیائومی 15، به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. پس از آن، انتظار می‌رود که سری Redmi K80 در ماه نوامبر وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی K80 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر