coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال در انتهای شب [ بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی در انتهای شب با بازی پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین از فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال در انتهای شب با ما همراه شوید.

سریال در انتهای شب تازه‌ترین مجموعه‌ی عاشقانه‌ و پلیسی شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده است.

پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین نقش‌های اصلی این مجموعه‌ را ایفا می‌کنند. در ادامه، بیوگرافی کارگردان این مجموعه و زندگینامه و عکس بازیگران سریال در انتهای شب را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال در انتهای شب

سریال «در انتهای شب» به قلم آیدا پناهنده و ارسلان امیری به نگارش درآمده است. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های عاشقانه‌ و پلیسی ایرانی هستید، می‌توانید مجموعه در انتهای شب را ساعت 12:00 جمعه هر هفته در شبکه نمایش خانگی فیلم نت تماشا کنید.

بازیگران سریال در انتهای شب
بازیگران سریال در انتهای شب

گفتنی‌است سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. علاوه بر بازیگرانی که ابتدای این نوشتار نام بردیم، رضا بهبودی، علیرضا داوودنژاد، پدرام شریفی، مهسا کرامتی، ژیلا آل احمد، شیرین آقاکاشی و علیرضا آقاخانی نیز در سریال در انتهای شب به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

پارسا پیروزفر در نقش بهنام

بازیگران سریال در انتهای شب

پارسا پیروزفر در بیست‌ودوم شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

پیروزفر فعالیت هنری خود را از سال 1371 زمانی که 20 سال داشت، با نقش‌آفرینی در صحنه تئاتر آغاز کرد. او دو سال بعد برای بازی در نقش مرد زاهد در فیلم پری که از بهترین فیلم های داریوش مهرجویی است، جلوی دوربین رفت.

پارسا پیروزفر در سال 1374 با بازی در سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده، محبوب و مشهور شد و این آغازی شد برای بازی‌های درخشان او در بهترین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی و نیز نقش‌آفرینی‌های ماندگارش در تئاتر که جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی برای او به ارمغان آورد.

پارسا پیروزفر از ابتدای بازیگری، در انتخاب نقش‌هایش وسواس خاصی داشته و فیلمنامه سریال‌ها و فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده برایش بااهمیت بوده است. او مسیری برای بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون انتخاب کرد تا از ستاره شدن دور بماند.

وی در کنار نقش‌آفرینی در سینما و تلویزیون، در تئاتر بسیار پرکار است و توانست در سال 1395 موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل برای بازی در تئاتر ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر شود.

پیروزفر در سال 1389 برای بازی در سریال در چشم باد، برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد درام تلویزیونی از دوازدهمین دوره‌ی جشن دنیای تصویر شد.

پارسا پیروزفر یکی از بهترین و خوش‌چهره‌ترین بازیگران ایران است که علاوه بر بازیگری در حوزه‌ی نقاشی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی گرافیک، ساخت تیزر، مجسمه‌سازی، طراحی صحنه و لباس، کارگردانی تئاتر، ترجمه و داوری جشنواره‌ها نیز فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های ایرانی 

هدی زین العابدین در نقش ماهی

بازیگران سریال در انتهای شب
عکس بازیگران سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در کرج است. رشته تحصیلی وی گرافیک بوده و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد. پدرش شغل آزاد داشته و مادرش خانه‌دار بوده که سال‌ها پیش فوت کرده است. او یک خواهر به‌نام ندا دارد. هادی برادر کوچک‌تر هدی در شهریور سال 1402 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال پربیننده سقوط یک فرشته در نقش فاطمه، دختری محجوب و محجبه به شهرت رسید. همان سال او در سینما نیز در فیلم سه قدم تا عاشقی ایفای نقش کرد.

زین العابدین در 23 سالگی با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال قلب یخی بار دیگر مورد توجه بینندگان قرار گرفت. او در سریال رهایم کن نقش مارال را ایفا کرد و با این نقش به اوج شهرت رسید.

هدی زین العابدین با بازی درخشان خود در فیلم عرق سرد نامزد دریافت جایزه بهترین نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. این بازیگر توانمند در فیلم سینمایی عطرآلود نیز به ایفای نقش پرداخته است و برای آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

زین العابدین در فیلم‌های سینمایی خانه روشن، پایان خدمت، اسرافیل، سمفونی نهم، دست انداز، زالاوا، دسته دختران و آن‌ها، و سریال‌های رقص روی شیشه و کرگدن به ایفای نقش پرداخته است.

رایان سرلک در نقش دارا

زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب می‌رسیم به رایان سرلک که با ایفای نقش کاوه در مجموعه پربیننده‌ی زیرخاکی به شهرت رسید. رایان سرلک در بیست‌و یکم اسفند ماه سال 1392 در تهران به دنیا آمد. پدر رایان طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.

وی از 5 سالگی، بعد از اجرای دابسمش‌های جالب با حمایت خانواده پس از گذراندن کلاس‌های بازیگری مهرنوش دارا، وارد عرصه‌ی تئاتر شد.

سپس در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند نقش‌آفرینی کرد. او در فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی، نقش پسر پژمان بازغی و الهه حصاری را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی

بهترین فیلم های قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

علیرضا داوودنژاد در نقش پدر ماهی

زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب
زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب

علیرضا داوودنژاد متولد هفدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۲ در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرده است. داوودنژاد با همکاری در نوشتن فیلم‌نامه فیلم «عطش» به کارگردانی ایرج قادری، به عنوان نویسنده وارد سینما شد.

فیلم «شاهرگ» نخستین تجربه کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سینمای حرفه‌ای محسوب است. وی علاوه بر کارگردانی، به عنوان فیلم نامه‌نویس و تهیه کننده نیز فعالیت دارد.

از جمله آثار علیرضا داوودنژاد می‌توان به بچه‌های بد، بهشت از آن تو، روغن مار، کلاس هنرپیشگی، مرهم، تیغ زن، هشت پا، مصائب شیرین، بی پناه و خانه عنکبوت، مصائب شیرین 2 و فراری اشاره کرد.

پدرام شریفی

زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب را با پدرام شریفی ادامه می‌دهیم که متولد یازدهم مرداد ماه سال 1366 در تهران است. وی در رشته عمران تحصیل کرده و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌ است. او با بازی در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد.

شریفی با نقش‌آفرینی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی به شهرت رسید. او در مجموعه‌های تلویزیونی سرزمین مادری، گشت ویژه و سرباز بازی کرده است. همچنین وی در سریال‌های نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم و هم‌گناه به ایفای نقش پرداخته است.

پدرام شریفی در آثار کارگردانان بسیاری از جمله محسن قرایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، نوید محمودی، رسول صدرعاملی، کریم لک زاده، نرگس آبیار، خسرو معصومی، شهرام شاه حسینی، فائزه عزیزخانی، بهروز شعیبی و مصطفی کیایی نقش‌آفرینی کرده است.

شریفی که علاقه‌مند به ایفای نقش‌های سخت است در این باره گفته است: «به بازی در کاراکتر پرچالش علاقه دارم، کار در شرایط سخت خیلی باحال است. اساس روحیه من بیشتر این طرفی است، یعنی دوست دارم در موقعیتی قرار بگیریم که بتوانم از تمام توانایی‌ام استفاده کنم، راحت باشم و حرف طرف مقابل را بفهمم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

بهترین سریال های 2024

بهاره کیان افشار

بازیگران سریال در انتهای شب
بازیگران در انتهای شب

بهاره کیان افشار در دوازدهم اردیبهشت سال 1364 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است. وی در سال 1383 با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرین بدن، لحن و بیان را از او آموخت.

کیان افشار پس از دو سال با معرفی تینا پاکروان (همکلاسی دوره‌ی دبیرستانش) به محمدرضا شریفی‌نیا، در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را ایفا کرد.

بهاره کیان افشار علاوه‌بر بازیگری، در زمینه طراحی دکوراسیون و تبلیغات نیز فعال است. او در مصاحبه‌ای درباره‌ی بازیگری تئاتر گفته است: «عاشق تئاتر هستم، انگیزه‌ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری است. با اینکه بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم، اما انگیزه‌‌ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست.»

خانه شیشه‌ای، کوزوو، آهنگ دونفره، سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره‌‌ای، پسرکشی، رویای سهراب، بی وزنی، پالتو شتری، حضور مخفی یک بیگانه، عطر داغ، دشمن زن، لونه زنبور و گناهکاران، از جمله فیلم‌هایی هستند که بهاره کیان افشار در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

نسرین نصرتی

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

نسرین نصرتی در سال 1355 در تهران به دنیا آمد. به گفته خودش ورودش در دنیای بازیگری اتفاقی و با پیشنهاد یکی دوستانش بوده است. او با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید.

محمد رسول الله (فیلم)، پایتخت، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، تا ثریا، زخم شانه حوا، پانزده و یک روز، روشنایی های شهر، و خداوند عشق را آفرید، رو به آسمان، آینه و کارآگاهان برخی از آثار موفق کارنامه هنری نسیرین نصرتی هستند.

نسرین نصرتی در سن 23 سالگی با سام پاک پیکار آشنا شد و در سال 1388 با او ازدواج کرد، و حالا یک دختر به نام سوفی دارند. همسرش بازیگر نیست و فعالیت هنری ندارد اما او در یک مصاحبه در این باره گفته است: «همسرم، مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دارد؛ همین موضوع باعث می‌شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم. او بهترین مشاورم است و بی‌تردید اگر لطف و حمایت‌های او نبود، نمی‌توانستم به بازیگری ادامه داده و پرتوان کارم را انجام دهم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2024

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

مهسا کرامتی

بازیگران سریال در انتهای شب
عکس بازیگران سریال در انتهای شب

مهسا کرامتی زاده در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت بازرگانی است. کرامتی در دوره‌ی کودکی در فیلم‌های خانه ابری ساخته‎‌ی اکبر خواجویی و تویی که نمی‌شناختمت به کارگردانی ابراهیم سلطانی‌فر حضور داشته است.

وی پس فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، دوره‌های بازیگری را در کانون سینماگران جوان سپری کرد. اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، بازی در فیلم محیا به کارگردانی اکبر خواجویی بود.

کرامتی یک سال پس از ایفای نقش در مجموعه بازی پنهان ساخته‌ی شاپور قریب، با نقش‌آفرینی در سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل است.

مهسا کرامتی در 24 سالگی با راما قویدل پسر زنده‌یاد امیر قویدل از کارگردانان مطرح کشورمان، ازدواج کرد. آن‌ها در سال 1394 صاحب یک پسر شدند. او درباره نام گذاری فرزندش گفته است: «نام مانی را من و همسرم با هم انتخاب کردیم، اما من دوست داشتم حتما پسرم نشانه‌ای از پدر همسرم، امیر قویدل را داشته باشد به خاطر همین اسم امیر‌مانی را برای پسرم انتخاب کردیم.»

علیرضا آقاخانی

بازیگران سریال در انتهای شب

علیرضا آقاخانی متولد سال ۱۳۴۵در تهران است. او اولین بار با ایفای نقش در فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم (۱۳۸۶) وارد سینما شد.

از دیگر آثاری که علیرضا آقاخانی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به هیولا (۱۳۹۷)، بهت (۱۳۹۷)، درساژ (۱۳۹۶)، لابی (۱۳۹۵)، دوئت (۱۳۹۴)، نگار (۱۳۹۴)، وارونگی (۱۳۹۴)، آزادی مشروط (۱۳۹۲)، بغض شیشه ای (۱۳۹۲) و پله آخر (۱۳۹۰) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2024

بهترین سریال های مارول 2024

رضا بهبودی

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب
بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب را با بیان مختصری از بیوگرافی رضا بهبودی به پایان می‌رسانیم. رضا بهبودی در یکم شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در رودسر به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ است. بهبودی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌پور آغاز نمود.

بهبودی در مجموعه‌ی روزگار قریب نقش جوانی مهدی بازرگان، نخست‌وزیر دولت موقت ایران را ایفا کرد. این بازیگر توانمند در مجموعه‌های نمایش خانگی ملکه گدایان، خاتون و عقرب عاشق و نیز سریال‌های تلویزیونی دفترخانه شماره ۱۳، روزگار قریب، آبروی از دست رفته و آخرین غزل نقش‌آفرینی داشته است.

سرو زیر آب، اکسیدان، مادر قلب اتمی، شنل، یک روز طولانی، اینجا کسی نمی میرد، خشم و هیاهو، لانتوری، هفت ماهگی، دلم می خواد، روایت ناپدید شدن مریم، طبقه حساس، عصبانی نیستم، آزمایشگاه، اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر، فیلم‌های سینمایی کارنامه‌ی هنری رضا بهبودی هستند.

او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است و علاوه بر بازیگری، به کارگردانی هم مشغول است. از آثار او می‌توان به همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری، مده‌ی سن مدار و اطلسی‌های لگدمال‌شده اشاره کرد.

از جوایز و افتخارات رضا بهبودی می‌توان کسب جایزه از هفدهمین جشنواره فیلم تیبورن، جشنواره تئاتر دانشگاهی، جشن بازیگر خانه تئاتر، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پروین اعتصامی و جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران را نام برد.

خلاصه داستان سریال در انتهای شب

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب سراغ قصه‌ی این مجموعه عاشقانه معمایی می‌رویم که داستان آن درباره‌ی روزهای سخت زندگی نقاشی به نام بهنام و همسرش ماهی است.

بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب

در خلاصه داستان سریال در انتهای شب آمده است: «زن و مردی جوان که به ظاهر زندگی آرامی دارند، با یک اتفاقی ناگهانی، آرامش زندگی‌شان به هم می‌ریزد. آن‌ها برای نجات از این وضعیت نابه‌سامان سخت تلاش می‌کنند، اما موضوع به همین سادگی نیست. آن‌ها برای رسیدن به آرامش دوباره و حل مشکلات سراغ راه‌هایی می‌روند که نه تنها مشکل را رفع نمی‌کنند بلکه چالش‌‌هایی تازه ایجاد می‌شوند و در این مسیر پر پیچ و خم، رازهای تاریکی برملا می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2023

بهترین سریال های جنایی کره ای

کارگردان سریال در انتهای شب

آیدا پناهنده کارگردان سریال در انتهای شب، در هفدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۸در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته سینما (گرایش فیلم‌برداری) و کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است.

زندگینامه بازیگران سریال در انتهای شب

ناهید نام اولین ساخته بلند سینمایی آیدا پناهنده است که در بخش نوعی نگاه شصت و هشتمین جشنواره کن به نمایش درآمد و موفق به دریافت جایزه «آینده نویدبخش» شد. وی همچنین توانست یکی از سه فیلمساز زن جوانی باشد که در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ی Women In Motion را از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ دریافت کرده‌اند.

پناهنده کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه داستانی، مستند، ویدیویی، تله فیلم و سینمایی را در کارنامه دارد. اسرافیل، پاییز نیکایدوها و تی تی از ساخته‌های سینمایی پناهنده هستند. سریال درام «در انتهای شب» نخستین ساخته‌ی آیدا پناهنده برای شبکه نمایش خانگی است.

بیشتر فیلم‌های کارنامه‌ی آیدا پناهنده با مضامین زنان و دغدغه‌های فردی اجتماعی آنان در فضای فرهنگی سنتی یا نیمه سنتی شهرهای کوچک و نیمه بزرگ ایران ساخته شده‌اند. گفتنی است در اولین جشن بزرگ کارگردانان سینمای ایران از آیدا پناهنده برای فعالیت حرفه‌ای و مؤثر در حوزه‌ی کارگردانی تقدیر ویژه به عمل آمد.

عوامل سریال در انتهای شب

  • کارگردان: آیدا پناهنده
  • تهیه‌کننده: محمد یمینی
  • نویسندگان: آیدا پناهنده، ارسلان امیری
  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • موسیقی: رامین کوشا
  • مدیر طراحی صحنه: محسن شاه‌ابراهیمی
  • مدیر تولید: پیمان حمیدی
  • طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظرفصیحی
  • سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی
  • صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده
  • طراح صحنه: مریم ناظم
  • طراح لباس: نازنین توسلی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی
  • جانشین تولید: مهدی عباسی‌پور
  • دستیار اول کارگردان: حمید شوریده
  • برنامه‌ریز: ساناز قراملکی
  • منشی صحنه: غزل رشیدی
  • عکاس: امید صالحی
  • مشاور گرافیک: محمدحسین هوشمندی
  • طراح لوگو: سمیرا امیری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال در انتهای شب نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، علیرضا داوودنژاد، رضا بهبودی، پدرام شریفی، مهسا کرامتی، ژیلا آل احمد، شیرین آقاکاشی و علیرضا آقاخانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان سریال در انتهای شب کیست؟

مجموعه در انتهای شب در ژانر پلیسی و عاشقانه به کارگردانی آیدا پناهنده ساخته شده است.

سریال در انتهای شب چند قسمتی است؟

مجموعه در انتهای شب در 9 قسمت به تهیه‌کنندگی محمد یمینی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال در انتهای شب چیست؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر