coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جزئیات دوربین وان پلاس 13 لو رفت

تاکنون شایعات زیادی در خصوص جزئیات دوربین وان پلاس 13 منتشر شده است. حتی گفته شده که این دستگاه یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش خود دارد.تنها چیزی که تاکنون از شایعات دستگیرمان شد این بود که وان پلاس 13 طراحی دوربین متفاوت‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. اما اکنون Digital Chat Station با انتشار پستی جزئیات دوربین وان پلاس 13 را در اختیار ما قرار داده است. بر اساس این گزارش، دوربین این دستگاه دارای سه سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:مشخصات کلیدی وان پلاس پد دو در Geekbench ظاهر شد

دوربین گوشی OnePlus 13 احتمالاً شبیه به تنظیمات دوربین OnePlus 12 خواهد بود. این شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع Sony LYT-808، یک حسگر اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر می‌شود.

این ترتیب با دوربین‌های پشتی OnePlus 12 تفاوت دارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چگونه OnePlus 13 در ارتقاء قابلیت‌های دوربینی خود نسبت به نسل قبلی عمل می‌کند. همچنین، OnePlus 13 با پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 تجهیز خواهد شد که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. بنابراین، احتمالاً خود گوشی OnePlus 13 کمی زودتر از نسل قبلی در ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشد، وان پلاس 12 هم دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی داشت اما همراه با تله فوتو 64 مگاپیکسلی 3x و 48 مگاپیکسل اولتراواید. سنسورهای جدید ممکن است به وان پلاس 13 کمک کنند تا از نظر قدرت دوربین، از نسل قبلی خود پیشی بگیرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این دوربین چه عملکردی را ارائه می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 درماه اکتبر عرضه می‌شود. بنابراین اگر وان پلاس 13 به این تراشه مجهز شود، در ماه نوامبر یعنی کمی زودتر از نسل های قبلی خود به بازار راه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جزئیات دوربین وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر