coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F23 منتشر شد [+ وصله امنیتی می 2024]

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F23 منتشر شد. این آپدیت فعلا در کشور هند منتشر شده، اما به زودی در سایر کشورها و مناطق نیز در دسترس خواهد بود.

سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای گوشی گلکسی F23 در کشور هند منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، چندین ویژگی جدید را برای این گوشی هوشمند میان رده به ارمغان می‌آورد، اما متاسفانه هیچ یک از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را شامل نمی‌شود. این ویژگی‌ها در انحصار گوشی‌های رده بالا و پرچمدار هستند.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F23

به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ، اکنون برای دارندگان گوشی Galaxy F23 در هند در دسترس است. این به‌روزرسانی، نسخه سیستم عامل را به E236BXXU6EXE5 تغییر می‌دهد و با وجود پچ امنیتی مه 2024، حدودا 45 نقص امنیتی را برطرف می‌کند. حجم مورد نیاز برای دانلود این آپدیت تقریبا 2.2 گیگابایت است، بنابراین اگر نمی‌خواهید از اینترنت همراه استفاده کنید، قبل از شروع آپدیت از روشن بودن وای‌فای اطمینان حاصل کنید.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F23

اگر گوشی شما گلکسی اف 23 است و در هند زندگی می‌کنید، هم اکنون می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات و کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ را دانلود و نصب کنید. همچنین شما می‌توانید فایل آپدیت را از وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک رایانه شخصی ویندوزی و ابزار Odin، به صورت دستی روی دستگاه خود نصب کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی F23 در اوایل سال 2022 با اندروید 12 به بازار عرضه شده و در اواخر همان سال، به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده است. پس از آن، به روز رسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 در اواخر سال 2023 گرفته و احتمالا در اواخر سال جاری به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی F23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر