coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ردمی K80 Pro دارای پنل شیشه‌ای و سرعت شارژ 120 واتی خواهد بود

کم کم به زمان عرضه پرچمداران جدید شیائومی مانند ردمی K80 Pro نزدیک می‌شویم و از این رو روزانه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی فاش می‌شود.

اگر به یاد داشته باشید، ردمی از گوشی‌های هوشمند سری K70 خود در نوامبر سال گذشته رونمایی کرد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که سری K80 نیز حول و حوش ماه نوامبر سال جاری به بازار عرضه شود. از سوی دیگر، مدتی است که افشای اطلاعات و پخش شایعات درباره مشخصات این گوشی‌ها آغاز شده است.

برای مثال، در اوایل این هفته، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد Redmi K80 Pro از ارتقاها و پیشرفت‌های چشمگیری از جمله جدیدترین پردازنده کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 4)، نمایشگر 2K و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. حال، امروز، گزارش جدیدی منتشر شده و اطلاعات بیشتری را در رابطه با قابلیت‌های مدل پرو این سری از گوشی‌های ردمی فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K80 Pro

افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، علاوه بر تایید مشخصات فاش شده، اضافه کرده که ردمی K80 پرو دارای یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. او در ادامه گفته است که این گوشی از یک قاب فلزی و یک پشتی شیشه‌ای با روکش جدید، برای ظاهر بهتر، برخوردار خواهد بود.

ردمی K80 Pro

مسلما مدل پایه این سری یعنی Redmi K80 هم از مشخصات و استاندرادهای بالایی بهره خواهد برد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و در عملکرد، از رقبای خود عقب نخواهد ماند.

شایعه شده است که هر دو گوشی Redmi K80 Pro و Redmi K80 ​​از یک صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهند بود. تفاوت اصلی ممکن است که در بخش دوربین باشد، چرا که ردمی K80 Pro به احتمال زیاد دارای یک لنز تله فوتو اختصاصی خواهد بود؛ این در حالی است که گفته می‌شود از چنین لنزی در نسخه پایه استفاده نخواهد شد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه سری ردمی K80 اعلام نشده، با این حال، به نظر می‌رسد که سری 15 شیائومی به عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌شود. از این رو، انتظار می‌رود که سری Redmi K80 نیز در ماه نوامبر وارد بازار شود. این سری، بدون شک، یک جایگزین عالی برای افرادی خواهد بود که به دنبال یک پرچمدار بی‌نقص اما با برچسب قیمت پایین‌تر از سری شیائومی 15 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی K80 Pro و به طور کلی سری K80 ردمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر