coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S25 اولترا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI ظاهر شد

گلکسی S25 اولترا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI با شماره مدل SM-S938U قرار گرفت. حرف U در پایان شماره مدل، یعنی این نسخه انحصاری بازار ایالات متحده است.

در حالی که هم اکنون همه نگاه‌ها به گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 دوخته شده، اما این گلکسی اس 25 اولترا است که پس از رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ، در ذهن همه باقی می‌ماند. چرا که انتظار می‌رود سامسونگ با سری گلکسی اس 25 تغییرات بزرگی را برای خانواده پرچمدار S به ارمغان بیاورد.

در گذشته شایعاتی درباره سری گلکسی S25 در فضای مجازی پخش شده و امروز نیز مدل Ultra این سری در پایگاه اطلاعاتی IMEI ظاهر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شماره مدل گلکسی S25 اولترا

اطلاعات موجود در پایگاه داده IMEI شماره مدل Galaxy S25 Ultra را فاش کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت این شماره مدل برابر با SM-S938U است. حرف U در شماره مدل، نشان‌دهنده این است که این مدل توسط اپراتورهای فعال در ایالات متحده فروخته می‌شود. شماره مدل نسخه جهانی این گوشی حرف B را در پایان خواهد داشت.

گلکسی S25 اولترا

گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس نیز بدون شک دارای شماره مدل‌های SM-S931x و SM-S936x خواهند بود. حرف U با حرف x برای نسخه‌های قفل شده ایالات متحده، U1 برای نسخه‌های بدون قفل، B برای نسخه جهانی و بین‌المللی و با حرف N برای مدل داخلی (کشور کره جنوبی) جایگزین شده است.

متاسفانه به جز شماره مدل، جزئیات دیگری در این پلتفرم فاش نشده است. با توجه به اینکه حداقل شش ماه تا زمان عرضه سری گلکسی S25 باقی مانده است، مدتی طول می‌کشد تا پخش شایعات و افشاگری‌ها درباره مشخصات گوشی آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ظاهر شدن شماره مدل گلکسی S25 اولترا در پایگاه اطلاعاتی IMEI چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر