coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تأیید شد؛ ریلمی بر روی فناوری شارژ سریع 300 واتی کار می‌کند

ریلمی یک جهش دیگر در فناوری شارژ سریع انجام داده است. در یک مصاحبه اخیر با یوتیوبر TheTechChap، فرانسیس وونگ، مدیر بازاریابی جهانی ریلمی، اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ سریع 300 واتی است.ریلمی همیشه در خط مقدم فناوری‌های شارژ بوده. در سال 2021، این شرکت فناوری DartCharge 65 واتی خود را با گوشی GT Master Edition معرفی کرد که می‌تواند باتری 4300  میلی‌آمپرساعتی خود را در 33 دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.


بیشتر بخوانید:


فناوری شارژ سریع 300 واتی در عرض 5 دقیقه گوشی را شارژ کامل می‌کند

سال بعد، در 2022، ریلمی گوشی GT Neo 3 را با پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه کرد که قادر بود باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی را در عرض 5 دقیقه از صفر به 50 درصد برساند.

سپس، پرچمدار سال گذشته ریلمی، GT Neo 5، با سرعت شارژ حتی بالاتر 240 واتی رونمایی شد که به کاربران اجازه می‌داد در کمتر از 10 دقیقه گوشی خود را به‌طور کامل شارژ کنند. حالا جانشین این مدل با یک راه‌حل شارژ 300 واتی حتی سریع‌تر در راه است.

در حال حاضر، برند ردمی تنها برندی است که فناوری شارژ 300 واتی برای گوشی‌ها را نمایش داده است. دموی آن‌ها نتایج چشمگیری نشان می‌دهد، به‌طوری‌که گوشی در کمتر از سه دقیقه به 50 درصد شارژ می‌رسد و در کمتر از پنج دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

البته هنوز جزئیات زیادی از فناوری شارژ سریع 300 واتی ریلمی در دسترس نیست. چراکه در مصاحبه اخیر وونگ به جزئیاتی مانند زمان‌های شارژ یا هرگونه نقاط ضعف پرداخته نشده است. همچنین مشخص نیست که این فناوری چه زمانی یا اگر اصلاً در یک گوشی تجاری عرضه شود.

اگرچه شارژ سریع‌تر مزایای بی‌چون و چرایی برای کاربران در حال حرکت دارد، اما معایبی نیز به همراه دارد. سرعت‌های بالای شارژ می‌تواند باعث داغ شدن گوشی‌ها شود که به‌طور مستقیم بر سلامت و عمر باتری تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، شرکت باید اطمینان حاصل کند که زیرساخت‌های مناسبی برای پشتیبانی از چنین شارژهای با وات بالا وجود دارد، مانند سیستم‌های خنک‌کننده محفظه بخار بزرگتر و کارآمدتر که ممکن است هزینه گوشی را افزایش دهد.

جالب خواهد بود که ببینیم آیا ریلمی می‌تواند بر این چالش‌ها غلبه کند و شارژ سریع 300 واتی را به بازار عرضه کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر