coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو V40 Pro به زودی به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو S19 پرو معرفی می‌شود

ویوو V40 Pro در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند لیست شد. ظاهرا این گوشی یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو S19 پرو خواهد بود که چندی پیش در بازار چین عرضه شد.

ویوو قصد دارد که به زودی از یک گوشی هوشمند جدید با نام Vivo V40 Pro در بازار جهانی رونمایی کند. این دستگاه به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو S19 Pro است که قبلا در بازار داخلی این برند یعنی کشور چین عرضه شده است. برای آگاهی از مشخصات احتمالی این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو V40 Pro

گوشی ویوو V40 Pro به تازگی در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند با شماره مدل V2347 مشاهده شده و این خبر از نزدیک بودن زمان عرضه جهانی می‌دهد. در این لیست، نام Vivo V40 Pro تایید شده اما متاسفانه، جزئیات دیگری مانند مشخصات و قیمت فاش نشده است. با این حال، اگر واقعا ویوو V40 پرو همان ویوو اس 19 پرو باشد که ماه گذشته در چین عرضه شد، می‌توانیم با مروری بر مشخصات آن، یک تصویر کلی از گوشی در راه داشته باشیم.

ویوو V40 Pro
گواهی NBTC ویوو V40 Pro

ویوو S19 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز، فناوری HDR10 پلاس و حداکثر روشنایی 4500 نیت است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک بسته باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده و از شارژ سریع سیمی 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

برای تصویر برداری، در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل جلو نیز یک دوربین 50 مگاپیسکلی با قابلیت فوکوس خودکار برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه Vivo S19 Pro می‌توان به گواهی IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای و پوسته سفارشی OriginOS 4 مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید 14 اشاره کرد.

شایان ذکر است که هنوز این اخبار توسط شرکت سازنده تایید نشده و اینکه Vivo V40 Pro نام تجاری ویوو اس 19 پرو برای بازار جهانی باشد، یک حدس و گمان است. در هر صورت، برای آگاهی از مشخصات دقیق این دستگاه باید تا زمان عرضه رسمی صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو V40 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر