coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه [+ ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان]

مجموعه طنز در بندون به کارگردانی حسن لفافیان، از شبکه سه پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال در بندون با ما همراه شوید.

سریال در بندون توسط محمدحسن رعیت‌پور، حامد غضنفری آبکنار، مسعود غزنچایی، محراب توکلی و امیرحسین حمیدی به نگارش درآمده است. این مجموعه‌ی کمدی، خانوادگی و درام جایگزین سریال بدل شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال در بندون را که پخش آن به تازگی آغاز شده است، از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال در بندون ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال در بندون هر شب حوالی ساعت 20:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 1:00 و 10:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال در بندون از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در این سریال طنز بازیگران مطرحی از جمله هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، رضا کریمی، سامان دارابی، سید مهرداد ضیایی، امید روحانی، محمدعلی سلیمان تاش، نوشین تبریزی، فرزانه سهیلی، مرضیه صدرایی و عباس محبوب به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال در بندون

تیتراژ سریال در بندون توسط پژمان ابوالقاسمی ساخته شده است. این مجموعه کمدی خانوادگی به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری تولید شده است.

خلاصه داستان سریال در بندون

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی خانوادگی می‌رویم که داستان جذاب آن در دهه پنجاه می‌گذرد.

در خلاصه داستان سریال در بندون آمده است: «داوود و منوچهر به شهری دور افتاده تبعید می‌شوند. آن‌ها در این شهر با ماجراهای گوناگونی روبه‌رو می‌شوند.»

کارگردان سریال در بندون

حسن لفافیان کارگردان سریال در بندون، در سال 1347 در مشهد به دنیا آمد. او در زاهدان بزرگ شد و از 14 سالگی به عضویت مرکز هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان درآمد و با تنها گروه نمایشی اداره تئاتر همکاری خود را آغاز کرد. وی در همین زمان در تئاترهای دانش‌آموزی نیز در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نویسندگی کار می‌کرد.

این کارگردان باتجربه در سال 1365 نمایش عکس یادگاری، به کارگردانی سلمان فارسی صالح زهی را با گروه نمایشی استان سیستان و بلوچستان در تئاتر فجر در تهران اجرا کرد.

ساعت پخش سریال در بندون

لفافیان در 18 سالگی به عضویت انجمن سینمای جوانان زاهدان درآمد و فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه 8 میلی‌متری شروع ‌کرد. وی در این مدت 9 فیلم 8 میلی‌متری با نام‌های لیلا، پرستوها اومدن، تا نبض حسین صبح و عین خزان دور برگ ساخت.

حسن لفافیان در سال 1367 در رشته سینما در دانشگاه هنر قبول شد و تحصیل در این رشته را در تهران در گرایش کارگردانی به پایان رساند. وی در دوره‌ی تحصیل 3 فیلم دانشجویی 16 میلی‌متری ساخت و یک فیلم بلند به نام نگهبان را نیز برای کمیته انقلاب اسلامی و نیز یک فیلم نیمه بلند 16 میلی‌متری دیگر به نام لحظه‌های گمشده، برای مرکز مستند و سینمای تجربی تهیه کرده است. او پس از طی دوران سربازی، یک برنامه به صورت گزارش بنام «نگاه دوم» را برای شبکه دوم سیما در 10 قسمت کارگردانی کرد.

حسن لفافیان در کارنامه هنری خود، کارگردانی فیلم‌های بسیاری از جمله آخرین مهلت، ملاقات غیرممکن، آبی عمیق، بر فراز مهر و بازی مهره سفید را دارد. او در سریال‌های حکم رشد، کلبه ای در مه و به رنگ خاک عنوان بازیگر حضور داشته است.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال در بندون نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، رضا کریمی، سامان دارابی، سید مهرداد ضیایی، امید روحانی، محمدعلی سلیمان تاش، نوشین تبریزی، فرزانه سهیلی، مرضیه صدرایی و عباس محبوب به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال در بندون چند قسمت است؟

تعداد قسمت‌های این مجموعه هنوز اعلام نشده، اما احتمالا 20 تا 26 قسمت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال در بندون چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دربندون فوق العاده مضخرف

    پاسخ