coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه و قیمت Galaxy Watch FE قبل از رونمایی رسمی فاش شد

در هفته‌های آینده، سامسونگ قرار است حداقل سه مدل جدید از ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کند و به نظر می‌رسد که Galaxy Watch FE زودتر از Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Ultra وارد بازار خواهد شد. براساس یک افشاگری جدید، تاریخ عرضه احتمالی Galaxy Watch FE مشخص شده است.براساس اطلاعات منتشر شده توسط منبع معتبر @MysteryLupin در شبکه اجتماعی X، تاریخ عرضه Galaxy Watch FE برای 24 ژوئن 2024 ( 3 تیر 1403) برنامه‌ریزی شده است.

احتمالاً این مدل چند هفته زودتر از Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Ultra که در اوایل ژوئیه 2024 در رویداد Galaxy Unpacked بعدی رونمایی می‌شوند، به بازار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


قیمت Galaxy Watch FE

قیمت Galaxy Watch FE نیز افشا شده است. طبق صفحه محصولی که توسط YTechB در وب‌سایت آمازون ایتالیا کشف شده، قیمت این ساعت هوشمند در حدود ۱۹۹ یورو خواهد بود.

اگر این اطلاعات صحیح باشد، Galaxy Watch FE از Galaxy Watch 6 در کشورهای اروپایی ارزان‌تر خواهد بود. قیمت این ساعت در آمریکا ممکن است ۱۹۹.۹۹ دلار باشد. احتمالاً این ساعت هوشمند تا پایان این ماه در سراسر جهان عرضه و زودتر از سری Galaxy Watch 7 به فروش برسد.

مشخصات فنی Galaxy Watch FE

طبق تصویری که توسط @MysteryLupin منتشر شده، گلکسی واچ FE از صفحه نمایش دایره‌ای 1.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 396 × 396 پیکسل برخوردار است. این ساعت هوشمند دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، مقاومت ۵ATM در برابر آب و طراحی مطابق با استاندارد MIL-STD-810H نیز هست.

ساعت مقرون به صرفه جدید سامسونگ که احتمال می‌ود یکی از بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار هم خواهد شد، از پردازنده دو هسته‌ای Exynos W920، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سیستم‌عامل آن Wear OS مبتنی بر One UI 5.0 Watch بوده و طبق ادعای توسعه‌دهنده باتری آن با ظرفیت 247 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد. . از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به GPS، وای‌فای دو باند b/g/n، بلوتوث ۵.۰، NFC و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی اشاره کرد.

قابلیت‌ها و حسگرهای گلکسی واچ FE

گلکسی Watch FE دارای حسگرهای شتاب‌سنج، بارومتر، سنسور BIA، قطب‌نما، ECG، ژیروسکوپ و حسگر ضربان قلب است. این ساعت می‌تواند فعالیت‌های شما، فشار خون، ضربان قلب، خواب، استرس و تمرینات ورزشی را پایش کند. همچنین با گوشی‌های اندرویدی و برنامه Samsung Health سازگار است و از Samsung Pay نیز پشتیبانی می‌کند؛ بعلاوه اینکه مجهز به بلندگوی داخلی، میکروفون و موتور لرزشی نیز هست.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر