coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فولد 6 اسلیم (Galaxy Z Fold 6 Slim) از نسخه معمولی گران‌تر خواهد بود

قیمت گلکسی زد فولد 6 اسلیم از نسخه معمولی این گوشی بیشتر خواهد بود! این مسئله با وجود حذف قلم اس کمی عجیب و غیر منطقی به نظر می‌رسد.

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی را به خط تولید تاشوهای خود با نام Galaxy Z Fold 6 Slim یا Galaxy Z Fold 6 Ultra اضافه کند. حال، افشاگر مشهور و قابل اعتمادی به نام Ice Universe اطلاعات جدیدی را درباره این مدل در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فولد 6 اسلیم (Galaxy Z Fold 6 Slim)

بر اساس گفته‌های Ice Universe در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی جدید سامسونگ گلکسی Z Fold 6 Slim نام خواهد گرفت. او می‌گوید که این گوشی به هیچ عنوان با نام اولترا وارد بازار نخواهد شد؛ چرا که فقط نازک است و از هیچ مشخصه برتری برخوردار نیست. یعنی گلکسی زد Fold 6 Slim در مقایسه با گلکسی زد Fold 6 معمولی از مشخصات ارتقا یافته‌ای برخوردار نخواهد بود. این تنها یک نسخه نازک‌تر از گلکسی زد فولد 6 است که قابلیت حمل را آسان‌تر می‌کند.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

Ice Universe معتقد است که سامسونگ برای رسیدن به طراحی باریک‌تر، پشتیبانی از قلم S را حذف خواهد کرد. این افشاگر در پاسخ به نظر کاربری به صراحت اعلام کرده که گلکسی Z Fold 6 اسلیم با S Pen کار نمی‌کند. ظاهرا سامسونگ با حذف دیجیتایزر مورد نیاز برای ورودی قلم، این دستگاه تاشو را نازک‌تر می‌کند، که این به معنای عدم وجود قلم S در این گوشی است.

قسمت جالب ماجرا این است که Fold 6 Slim با وجود مشخصات یکسان و حتی عدم پشتیبانی از قلم اس، قیمت بیشتری نسبت به نسخه معمولی خواهد داشت.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

سامسونگ هنوز به طور رسمی ورود گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را تایید نکرده، اما این دستگاه‌ها به احتمال زیاد در رویداد Unpacked سامسونگ که در 10 جولای برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

به لطف گزارش‌های پیشین می‌دانیم که Fold 6 Slim بخشی از این رویداد معرفی نخواهد بود. در عوض، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه باریک زد فولد 6 در کنار سری Galaxy S25 در اوایل سال 2025 است. شایعه شده است که گوشی‌‌های Galaxy Z Fold 6 FE و Galaxy Z Flip 6 FE نیز در حال توسعه هستند و در زمان عرضه بازار تاشوهای مقرون‌به‌صرفه‌ و اقتصادی را هدف قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر