coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

در سه ماه 1.4 میلیون گردشگر خارجی از ایران بازدید کردند

سازمان جهانی گردشگری اعلام کرد که در سه ماهه نخست سال جاری 1.4 میلیون گردشگر خارجی از ایران بازدید کردند.این سازمان در ادامه توضیحاتی را در این باره ارائه داده است.

سازمان جهانی گردشگری از رشد 60 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور خبر داد.طبق آمارهای منتشر شده از سوی این سازمان،نسبت به سال گذشته ایران رشد قابل‌توجه 43درصدی در جذب گردشگران خارجی را تجربه کرد. گزارش های جدید این سازمان حاکی از آن است که در سه‌ماهه نخست 2024 برابر با زمستان 1402 نیز شاهد رشد 60درصدی ورود گردشگران خارجی به کشور بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:از تخفیف 50 درصدی کمیسیون سفر تا طرح تابستانی شارژ گاز کولر

در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی 1 میلیون و 398 هزار گردشگر خارجی از ایران بازدید کرده‌اند، در مدت مشابه سال قبل تعداد گردشگران خارجی ورود به ایران 872 هزار نفر بوده است. در ماه ژانویه امسال 495 هزار نفر، در ماه فوریه 506 هزار نفر و در ماه مارس 397 هزار گردشگر خارجی وارد کشور شده‌اند.

در 12ماهه سال میلادی گذشته 5.9 میلیون گردشگر خارجی از ایران بازدید کرده بودند، این رقم برای سال 2022 بالغ بر 4.1 میلیون نفر و برای سال 2021 نیز تنها 880 هزار نفر اعلام شده بود.

به نظر می‌رسد اقدامات و سیاست‌های دولت سیزدهم از جمله تسهیل صدور ویزا و لغو روادید برای اتباع 33 کشور باعث احیا و رونق صنعت گردشگری کشور پس از دوران سیاه کورونا شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص گردشگر خارجی چیست؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر